    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Posiedzenie bez udziału stron...?
    Date: 29 Dec 2005 12:52:11 +0100

    Witam.

    Może jakiś praktyk mi podpowie co się dzieje?
    Był pozew, nakaz, sprzeciw i rozprawa w sądzie (chodziło o niezapłacony czynsz,
    Spółdzielnia pozwała lokatorkę). Lokatorka oczywiście przegrała, ale złożyła
    apelację (oczywiście nie ma żadnych nowych okoliczności, to po prostu czyste
    pieniactwo). Po paru miesiącach sąd (wydział odwoławczy) wyznaczył termin
    posiedzenia, bez udziału stron, nawet ich nie poinformował o terminie tego
    posiedzenia. Czy ktoś wie co teraz będzie się działo i dlaczego bez udziału
    stron? Czyżby chodziło o jakieś braki formalne? Nie będę ukrywał, że wydaje mi
    się to trochę dziwne. Jeśli ktoś wie z praktyki co się dzieje, to prosiłbym o
    wyjaśnienie.

    Pozdrawiam

    Czapla