  • 61. Data: 2005-07-27 21:41:58
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz O." <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dc7lpf$oej$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > taka informacja na szybach wystarczy aby w późniejszych dochodzeniach
    > prokuratury uwolnić się od konsekwencji?
    > Na urządzeniach elektrycznych są tabliczki z informacją że
    > dotykanie urządzeń elektrycznych grozi porażeniem czyli nawet śmiercią,
    > takie tabliczki też wiszą np. na ogrodzeniach terenu np. elektrowni lub
    > jakiejś rozdzielni. Więc na wypadek porażenia śmiertelnego elektrownia nie
    > odpowiada, i dla tego chce w moim aucie zbudować odpowiedni układ
    > elektroniczny i na szybach zamieścić odpowiednią informacje. Czy to

    To jest chore. Przepraszam, ale nie dało się tego nie powiedzieć.

  • 62. Data: 2005-07-27 21:49:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

> [...]
    Naprawde obaj nie znacie tego szmoncesu/a (?):
    - ... no i Panie Goldschmertz mógłby Pan skończyć z tym /.../
    [autocenzura political corectess] zwyczajem odpowiadania pytaniem
    na każde pytanie ?
    - Dlaczego Ja mam nie skończyć? Jak Pan prosi, to czemu nie?"

    --
    pozdro
    poreba

  • 64. Data: 2005-07-27 22:06:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:dc82vs$ku9$1@opal.futuro.pl:

    > A poważniej - będziesz odpowiadał za jego śmierć.
    A poważniej, bo w podwątkach obok już trzeci gong na ringu,
    gdyby pytacz urządzenia nie zainstalował a takie ogłoszenie
    "uwaga... porażenie... śmiercią lub kalectwem" za szybą zostawił
    to czy łamałby jakiś przepis?
    Bo negatywnych skutków /przynajmniej dla autka/
    to jednak bym się jednak spodziewał ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 63. Data: 2005-07-27 22:06:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:dc80tr$qsf$1@inews.gazeta.pl:

    > a najlpesze to moim zdaniem zamontowac ze gps i to w
    > niestandardowym miejscu, takl by niemozliwym bylo by wyjecie
    > bez np ciecia blachy.
    Na 126p czy Poldka to może i zadziała, amator BMW 4x4
    i GPS weźmie pod uwagę - znajomemu slad GPS pokazał
    trasę 300m od miejsca kradzieży i... sygnał się urwał.

    --
    pozdro
    poreba

  • 65. Data: 2005-07-27 22:33:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz O." <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    Twoja propozycja jest niezgodna z prawem, bowiem narażasz życie
    człowieka w obronie mienia. Natomiast zastanawiam się i moim zdaniem
    zgodne z prawem było by takie urządzenie, które działa poprzez
    rozpylenie gazu łzawiącego. Życiu ani zdrowiu nie zagraża, a raczej nikt
    samochodem nie pojedzie, chyba że go na lawetę załadują, ale to i Twój
    wynalazek w tym nie przeszkodzi.

    Jednak i w tym wypadku mamy jeden podstawowy problem, Co się stanie, jak
    jedno albo drugie urządzenie na skutek jakiejś tam awarii nagle odpali
    podczas normalnej jazdy. To tylko urządzenie.

  • 66. Data: 2005-07-28 07:06:34
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a nie
    > zycie ludzkie - jakis łach na 4 kolkach.

    ale tu nikt nie mowi o czlowieku, tylko o smieciu to jak dla mnie
    zasadnicza roznica ;)

  • 67. Data: 2005-07-28 07:10:47
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > Planuje zamordowac potencjalnego zlodzieja poprzez porazenei silnym pradem.

    a jakbede gotowal wode w wielkiej balii na swoim podworku to znaczy ze
    planuje ugotowac potencjalnego wlamywacza??

    to MOJ samochod i moge w nim robic co mi sie podoba, a zabawa wysokim
    napieciem nie jest nielegalna

    > Na wiekszosc to podziala.

    jakies statystyki przedstawisz w tej sprawie?

  • 68. Data: 2005-07-28 07:17:16
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A skąd wiesz o co chodzi autorowi? Przecież to ON napisał że to coś
    > poraża smietelnie lub okalecznie na całe zycie. Wieć jeśli ktoś tu
    > bredzi to łwasnie ty.

    porazic moze nawet smiertelnie moge cie za pomoca bateri 9V

  • 69. Data: 2005-07-28 07:17:52
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > " Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    > porażony prądem
    > elektrycznym, nawet ze skutkiem śmiertelnym lub okaleczony na całe życie."

    a gdzie tam stoi "wysokie napiecie" czy inne kilowaty? :)

  • 70. Data: 2005-07-28 07:23:24
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Mariusz O. napisał(a):

    tak czytajac ten watek wpadlem na troche inny pomysl

    dwie "madejowe maty" na siedzeniach, czyli cos co wyglada na pokrowiec
    siedzenia, a ma zamontowane np dlugie pinezki kolcami do gory, lub
    kawalki igiel lekarskich, teraz trzeba by sie bylo zastanowic nad jakas
    chemia ktora pokrylo by sie te szpile, ktora to chemia po zaaplikowaniu
    do organizmu zlodzieja, zarazila by go jakims swinstwem, najlepiej ze
    skutkiem wiadomym, oczywiscie czas dzialania odpowiednio dlugi

    mysle ze raczej ciezko bylo by pozniej cokolwiek wlascicielowi samochodu
    udowodnic :)