  • 41. Data: 2005-07-27 16:01:48
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dc89h3$3fo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    .pl> napisał w

    > nie zauwazasz subtelnej róznicy pomiedzy urządzeniem technicznym
    > utrzymywanym pod napięciem z przyczyn technologicznych i urzadzeniem,
    > które ma na celu smiertelne porazenie prądem jakiejś osoby?

    Widze tą różnice doskonale, i gdyby nie było na ternie elektrowni czy
    poligonu zabezpieczeń typu drut kolczasty ostrzezenia na ogrodzeniach i
    innych cudów to z pewnoscia bylo by wiele zdarzen losowych.
    - Ten drut kolczasty i ogrodzenie terenu to zamek w samochodzie
    - Tabliczka na ogrodzeniu z inf. o smiertelnym zagrozeniu to rowniez
    informacja na szybie samochodu mowiaca o niebezpiecznym przebywaniu
    wewnatrz samochodu!.
    Wiec przechodzenie obok samochodu jest bezpieczniejsze niz przechodzenie
    obok poligonu lub obok terenu elektrowni ktora ma przeciazone transformatory
    i w dodatku groza wybuchem! i wydaje mi sie ze to nie jest "porazenie"
    planowane.

    > A chcesz płacic wyższe podatki na budowę nowych wiezień i utrzymanie
    > tysiecy dodatkowych więźniów?

    Nierozumiemy sie

  • 42. Data: 2005-07-27 16:02:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > Nie Ty pierwszy w tym wątku, bredzicie o *wielkim prądzie* i *śmiertelnym
    > porażeniu*.
    > Zwalam to na karb że w naszym kraju najwięcej jest "lekarzy" i ....
    > "elektryków".
    >
    > Urządzenie o którym wspomina autor wątku nie jest żadnym transformatorem,
    > przetwornicą WN., ŚN. Jemu chodzi raczej o coś a`la paralizator - przecież
    > takie urządzenie jest powszechnie dostępne i legalne - nieprawdaż?

    A skąd wiesz o co chodzi autorowi? Przecież to ON napisał że to coś
    poraża smietelnie lub okalecznie na całe zycie. Wieć jeśli ktoś tu
    bredzi to łwasnie ty.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 43. Data: 2005-07-27 16:29:08
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    > Wiesz, to tłumaczenie mogłoby przejsć w USA, gdzie zawsze mozna znaleźc 12
    > idiotów, którzy uznają, że producent pistoletu odpowiada za to, że ktoś
    > został przy jego pomocy, że MacDonald powinien odpowiadać za to że jego
    > klient nie wie, że gorąca kawa jest goraca i parzy, że własciciel
    > samochodu ma prawo zamordowac złodzieja...
    >
    > --
    > Falkenstein
    > Veni, Lucifer!

    Kiedys w czasch Historii ludzie rece tracili za kradziesz bardzo drobnych
    rzeczy, a dzis Prawo broni złodziejaszkow, oby tak dalej.
    Dziekuje wszystkim za wyrazona opinie.

  • 44. Data: 2005-07-27 16:37:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie Ty pierwszy w tym wątku, bredzicie o *wielkim prądzie* i *śmiertelnym
    > porażeniu*.
    > Zwalam to na karb że w naszym kraju najwięcej jest "lekarzy" i ....
    > "elektryków".

    nie on pierwszy ani nie ja pierwszy , zaczal autor watku, cytuje:

    " Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    porażony prądem
    elektrycznym, nawet ze skutkiem śmiertelnym lub okaleczony na całe życie."

    P.

  • 45. Data: 2005-07-27 16:42:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zgadzam sie, ale czy Pan widząc takie ostrzezenie na szybach samochodowych
    > wsiadlby Pan do samochodu bo ja nie. I o to chodzi !

    usunal bym zabezpieczenie, proste, chyab nie zdajesz sobie sprawy czym
    dysponuja
    zorganizowane grupy kradnace samochody.

    > Zawsze zlodziej moze cos innego ukrasc. Ale to co Pan pisze to jest
    > odsetek dobrych zlodziej, wiekszosc złodziej potrafi bardzo mocno pobic
    > wlasciciela itd.

    a Pan potrafi pobic zlodzieja a nawet zabic(umyslnie) jak wynika z watku, o
    czym to swiadczy?

    P.

  • 46. Data: 2005-07-27 16:47:26
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Przemek R:
    > usunal bym zabezpieczenie, proste, chyab nie zdajesz sobie sprawy czym
    > dysponuja
    > zorganizowane grupy kradnace samochody.

    Eeee, zorganizowane grupy to maja urzadzenia, ktore eliminuja wymyslne
    autoalarmy w drogich autach. Tu mielibysmy do czynienia z urzadzeniem, ze
    tak powiem, nowatorskim.
    Pozdr. Dulek

  • 47. Data: 2005-07-27 16:47:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To nie to samo! Ja bronie własną rzecz, moze nawet dobytek !

    od tego sa ubezpieczenia. i policja, Ty masz prawo zlapac takiego zlodzieja
    i doprowadzic na policje.
    a nie zamordowac.

    > Za to beda odpowiadac sluzby wodociagowe lub inne za kiepskie
    > zabezpieczenie przy otwieraniu pokrywy.

    no i sam sobie odpowiedziales.

    > To Pan to powiedzial !

    nie Pan od tego na dziendobry zaczal.

    Ja pytalem o sprawy prawne i niezamierzam nikogo
    > skrzywdzic!!

    tak tak tylko zabic ewentualnie trwale okaleczyc,

    > W RPA istnieja podobne urzadzenia rowniez bardzo niebezpieczne !
    > Przypominam ze jestesmy w kraju Demokratycznym i moge na tej grupie
    > zadawac pytania jakie mi sie podobaja a cenzurowanie nie nalezy do mnie !

    pan oswiadczyl ze ZAMIERZA zrobic cos co ZABIJE ew OKALECZY zlodzieja.

    EOT

  • 48. Data: 2005-07-27 16:49:01
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc8di0$i30$1@inews.gazeta.pl...

    > usunal bym zabezpieczenie, proste, chyab nie zdajesz sobie sprawy czym
    > dysponuja
    > zorganizowane grupy kradnace samochody.

    Najlepsze sa wynalazki wlasne roboty, oczywiscie urzadzenia smiertelnego
    nigdy nie stworze chociaz gdyby istnialy to moglo by sie duzo zmienic.

    > a Pan potrafi pobic zlodzieja a nawet zabic(umyslnie) jak wynika z watku,
    > o czym to swiadczy?
    >
    > P.

    Zabic napewno NIE ! Pobic jak najbardziej w przypadku samo obrony.

  • 49. Data: 2005-07-27 16:50:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a dzis Prawo broni złodziejaszkow, oby tak dalej.

    a swistak siedzi i zawija je w te sreberka...

    Art. 279. i do Art. 278. okreslaja wysokosc kary/

    P.

  • 50. Data: 2005-07-27 16:52:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Eeee, zorganizowane grupy to maja urzadzenia, ktore eliminuja wymyslne
    > autoalarmy w drogich autach. Tu mielibysmy do czynienia z urzadzeniem, ze

    o ktorym jest informacja na szybie :)

    P.