  • Data: 2007-01-04 20:01:22
    Temat: Poprawnosc podania - bylo "Za rzeczy pozostawione..."
    Od: "AbeS" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!
    Napisalem podanie do dyrektora osrodka, przy ktorym basen sie znajduje.
    Prosze o komentarze czy czegos tam nie brakuje.

    Pozdrawiam

    Do Dyrektora

    Podanie

    W dniu 2 stycznia 2007 korzystałem z basenu przy "...". Po
    wyjściu z basenu stwierdziłem, iż część moich rzeczy została skradziona.
    Została wezwana Policja, która spisała protokół, znalazła i zabezpieczyła
    odciski palców. Łączna wartość przedmiotów straconych w tym dniu wynosi ok.
    1.300 zł.

    W związku z zaistniałą sytuacją na podstawie Art. 846-852
    Kodeksu Cywilnego proszę o wypłacenie odszkodowania za utracone mienie.

    Z poważaniem