  • 41. Data: 2016-01-18 13:11:33
    Temat: Re: Pomyłka w przelewie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:04, Moskitier pisze:
    > Głupoty Liwiusz gadasz, chciałbym żeby Tobie w miesiącu np 10 przelewów
    > przyszło przypadkowych(bo jak czytam to ta osoba prowadzi firmę) i
    > musiałbyś oddać wszystko co do grosza,a za każdy przelew płacił minimum
    > 5 zł, albo musiałbyś specjalnie jechać do miasta żeby wykonać przelewy

    Piszę głupoty *ponieważ* ty myślisz, że jest inaczej? No cóż, bardzo
    odważne wnioskowanie. Od odwagi do głupoty jest nieraz niedaleko.

    > Do autora wątku: Powiedz że zapłacisz mu za przelew zwrotny i tyle.
    >
    > podaj liwiusz konto, wpłace przypadkowo pieniadze i bede żądał wysłania
    > całości, nawet na zwrotny przelew Ci nie dam.

    Coś ci się popieprzyło - to ja właśnie uważam, że będę musiał oddawać
    bez zwrotu kosztów, więc po cholerę mam ci podawać konto?

    Nawet porządnie trollować nie umiesz.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2016-01-18 13:12:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:09, Moskitier pisze:
    > tak teraz pomyslalem idac tokiem rozumowania liwiusza że np chcemy kogos
    > wkurzyc, piszemy na jakiejs grupie spolecznosciowej, zeby kazda zrobila
    > na dane konto wplate dajmy na to 30 zl i po paru dniach zeby zwracał. np
    > 100 osob - przelew niech bedzie po 5 zl to jest 500 zl w plecy.

    No ale wówczas to nie będą omyłkowe wpłaty, tylko darowizny.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2016-01-18 13:26:20
    Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:12, Liwiusz pisze:

    > No ale wówczas to nie będą omyłkowe wpłaty, tylko darowizny.

    Nie darowizny, tylko osoba napiszę że to jest pomyłka, w tytule wpłaty
    będzie zapłata za jakiś przedmiot, a pozniej osoba napiszę że się
    pomyliła i prosi o zwrot.

  • 44. Data: 2016-01-18 13:32:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:26, Moskitier pisze:

    > Nie darowizny, tylko osoba napiszę że to jest pomyłka, w tytule wpłaty
    > będzie zapłata za jakiś przedmiot, a pozniej osoba napiszę że się
    > pomyliła i prosi o zwrot.

    To, że napisze, że to pomyłka, nie oznacza, że to będzie pomyłka, bo
    przecież z twojego opisu wynika, że do żadnej pomyłki nie dochodzi.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2016-01-18 13:48:10
    Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:32, Liwiusz pisze:

    > To, że napisze, że to pomyłka, nie oznacza, że to będzie pomyłka, bo
    > przecież z twojego opisu wynika, że do żadnej pomyłki nie dochodzi.

    A może ta osoba która mu wpłaciła te pieniądzę, też to zrobiła
    specjalnie ? skad wiesz że nie ?:)

    Wg mnie i uważam że też innych osób jak ktoś wpłaci omyłkowo itp
    pieniądze, to owszem osoba która je dostała musi oddać, ale za przelew
    musi zwrócic, tzn jak ja bym miał taką sytuacje i jakbym dostał 25 zł to
    bym oddał 22 zł. 3 zł u mnie w banku kosztuje przelew.

  • 46. Data: 2016-01-18 13:57:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:48, Moskitier pisze:
> [...]
    > musi zwrócic, tzn jak ja bym miał taką sytuacje i jakbym dostał 25 zł to
    > bym oddał 22 zł. 3 zł u mnie w banku kosztuje przelew.

    Przeczytaj wątek - nie o 3zł toczy się spór (ani nie o 5zł).

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2016-01-18 14:06:03
    Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:57, Liwiusz pisze:

    > Przeczytaj wątek - nie o 3zł toczy się spór (ani nie o 5zł).

    Może rzeczywiście osoba musi jechać do miasta i zrobić specjalnie dla
    niej przelew. A to już dla mnie są koszty bo paliwo kosztuję.
    25 zł to jest NIC i dałbym sobie spokój wiedzac ze to był mój błąd.

  • 48. Data: 2016-01-18 20:03:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > No ale jeśli to była transakcja na ALLEGRO, to jak sobie wyobrażasz
    > negocjacje ceny?

    Nie pisałam o negocjacjach.

    --
    animka

  • 49. Data: 2016-01-18 20:09:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 10:07, Wiesiaczek pisze:

    > A jeśli gostek powie, że chętnie odda i zaprasza po odbiór gotówki do
    > kasy przedsiębiorstwa?

    W takim przypadku bym napisała w tej sprawie do Allegro i byznesmen
    miałby kłopoty.
    Nie zawracałam sobie nigdy głowy czymś takim, bo nie miałam takiech
    kłopotów i już nie chce mi się na ten temat dyskutować.

    --
    animka

  • 50. Data: 2016-01-18 22:09:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-17 o 18:32, Kris pisze:

    >Polski sąd może zasądzić wszystko, więc pewności nie mam, ale dolary
    >przeciwko orzechom bym postawił. Albo inaczej: powództwo wytoczył,
    >jak
    >nie odda po dobroci.

    Ryzykujac koszty rzedu 200-2000 zl w zamian za szanse uzyskania 25 ?
    :-)

    J.