  • 51. Data: 2008-05-26 20:46:49
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał

    > Chyba bardziej sie zdenerwowała niż ja i powiedziała ze widocznie
    > zaszła taka pomyłka i odda kasę bo nawet jej szef sie nie
    > zorientował. Przelała mi na kartę te 1350 zł i teraz pozostaje
    > czekać 7 dni aż blokada zostanie ściągnięta.

    Phi! Tu działa wytoczone, paragrafy rozgrzane do czerwoności
    a tu taka kicha...
    ;)

  • 52. Data: 2008-05-26 21:20:06
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 26 May 2008 22:46:49 +0200, Alek wrote:

    > Phi! Tu działa wytoczone, paragrafy rozgrzane do czerwoności
    > a tu taka kicha...
    > ;)

    Jaka tam kicha? Na 10 PLN ją skubnęli ;)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 53. Data: 2008-05-26 22:20:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g1dd3e$njn$2@inews.gazeta.pl...

    > To gdzie zwróci pieniądze?

    na kartę.
    tylko, że do tego karta potrzebna nie jest.

  • 54. Data: 2008-05-27 06:16:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 26 May 2008 22:06:44 +0200, Birka napisał(a):

    >[...] ponieważ sklep nie ma systemu
    > komputerowego sprzedaży..

    bardzo interesujące w XXI wieku,

    w warzywniaku to by mnie nie zdziwiło...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Foto z miasta Łódź http://tiny.pl/nvb2

  • 55. Data: 2008-05-27 06:16:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał

    > Jaka tam kicha? Na 10 PLN ją skubnęli ;)

    Wręcz przeciwnie, dorzucili 90.

  • 56. Data: 2008-05-27 07:20:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 May 2008 09:26:17 +0200, Alek napisał(a):

    > Przejrzałem swoje paragony, nie na każdym jest napisana forma
    > płatności. Jeśli i w tym sklepie nie drukuje się takiej wzmianki
    > to dalej kicha.

    Ale raczej wątpliwe żeby nie rozróżniali - bo potem mieliby problem z
    raportem dziennym z kasy i uzgodnieniem stanu gotówki.
    W każdym razie pogadałem z żoną (pracowała kiedyś w sklepie) - oszustwo z
    kartą jest bardzo problematyczne - choćby z racji tego że rachunek klienta
    i lewy rachunek "dopełniający" musiały by być przez transakcją z karty.
    W każdym innym przypadku klient udowodni że to pomyłka, bo sklep ma zawsze
    rolkę z wydrukami z kasy fiskalnej i łatwo porównać rachunki. Praktycznie
    można założyć że każda taka sytuacja wynika po prostu z pomyłki.
    Sprzedawcom jak już chcą kombinować to bardziej się opłaca na gotówce i
    towarach.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 57. Data: 2008-05-27 09:04:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-26 17:51 witek pięknie wystukał/a:

    > może, powinna, bo tak bedzie szybciej, ale nie musi.

    To kierownik sklepu z kasjerką pójdą do paki za okradzenie klientki.
    (Wprowadzenie do terminala kwoty nie odpowiadającej zapłacie za towar).

    --
    animka

  • 58. Data: 2008-05-27 09:07:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-26 22:03 William pięknie wystukał/a:

    > Zakładasz dobrą wolę sklepu. A równie dobrze pracownicy mogą stwierdzić:
    > ten pan kupił to za 140zł, potem tamto za 350, kolejne za 800 i 500
    > (tak jak pozycje na rolce w kasie fiskalnej), potem powiedział, że chce
    > zapłacić 1400 kartą a resztę w gotówce i na 1400 wykonaliśmy
    > obiciążenie. I jak udowodnisz, że nie mają racji ?

    Śniło Ci się chyba i nigdy kartą nie płaciłeś. Nie wiesz co to jest i
    jak działa kasa fiskalna.

    --
    animka

  • 59. Data: 2008-05-27 09:08:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-26 22:06 Birka pięknie wystukał/a:

    Trzymaj się :-)

    --
    animka

  • 60. Data: 2008-05-27 09:11:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:
    > W dniu 2008-05-26 22:03 William pięknie wystukał/a:

    > Śniło Ci się chyba i nigdy kartą nie płaciłeś. Nie wiesz co to jest i
    > jak działa kasa fiskalna.

    Raczej Ty nie wiesz. Opisana operacja jest jak najbardziej do wykonania.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz