eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 78

  • 21. Data: 2008-05-25 21:40:03
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał
    >>>>
    >>> to potem składasz reklamację w banku.
    >>
    >> Ale reklamację czego ?
    >
    > tego, że płatność nie zgadza się z zakupem.

    A musi?

    >> Że się nie zgadza paragon z poleceniem obciążenia ? A jak udowodni,
    >> że nie kupował oprócz tej rzeczy za 140 jeszcze drugiej za 1260 i
    >> akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej woli
    >> kierownika sklepu nie odzyska pieniędzy.
    >
    > odzyska
    > klient składa reklamację, sklep ma udowodnić, że obciażył kartę
    > właściwą kwotą.

    Sklep jako dowód przedstawi kwitek z POSa z podpisem klienta.


  • 22. Data: 2008-05-25 21:41:40
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 22:49 William pięknie wystukał/a:
    >
    >
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g1chjq$cpr$10@inews.gazeta.pl...
    >> Birka wrote:
    >>>
    >>> A jeśli mnie spławią??
    >>>
    >> to potem składasz reklamację w banku.
    >
    > Ale reklamację czego ? Że się nie zgadza paragon z poleceniem obciążenia
    > ? A jak udowodni, że nie kupował oprócz tej rzeczy za 140 jeszcze
    > drugiej za 1260 i akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej
    > woli kierownika sklepu nie odzyska pieniędzy.

    Piszesz głupoty. To co "robi" kasjerka jest widoczne w systemie oraz
    jest rolka/taśmy z kasy fiskalnej. Transakcja to jest zapłata za
    dokonany konkretny zakup i do tego jest paragon (w systemie sklepowym i
    na rolce też).


    --
    animka


  • 23. Data: 2008-05-25 21:50:49
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał
    >
    > A na jaką kwotę był paragon, tzn transakcja?
    > Taka kwota jak na paragonie powinna być ściagnięta z konta.

    Czy twierdziłem coś przeciwnego?

    > Teraz niech sklep prostuje tą sprawę z bankiem.

    A co bank ma tu do roboty?


  • 24. Data: 2008-05-25 22:05:20
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g1cmvr$s7l$1@news.onet.pl...

    >> Teraz niech sklep prostuje tą sprawę z bankiem.
    >
    > A co bank ma tu do roboty?

    przelew? ewentualnie wyplata z kasy.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.



  • 25. Data: 2008-05-25 22:09:14
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał
    >>>
    >>> Teraz niech sklep prostuje tą sprawę z bankiem.
    >>
    >> A co bank ma tu do roboty?
    >
    > przelew? ewentualnie wyplata z kasy.

    Ale co przelew? Bank wykonał operację zgodnie z dyspozycją
    i nie ma u siebie nic do prostowania. Błąd popełnił pracownik
    sklepu i to on ma coś do zrobienia w tej sprawie.


  • 26. Data: 2008-05-25 22:14:09
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g1co2c$uml$1@news.onet.pl...

    >>>> Teraz niech sklep prostuje tą sprawę z bankiem.
    >>>
    >>> A co bank ma tu do roboty?
    >>
    >> przelew? ewentualnie wyplata z kasy.
    >
    > Ale co przelew? Bank wykonał operację zgodnie z dyspozycją
    > i nie ma u siebie nic do prostowania. Błąd popełnił pracownik
    > sklepu i to on ma coś do zrobienia w tej sprawie.

    no i teraz bank może wykonać przelew zgodnie z dyspozycją, zwrot na kartę
    zgodnie z dyspozycją lub załatwią to gotówkowo i po krzyku. Bank wyprostuje
    "tą sprawę sprzedawcy" zgodnie z jego dyspozycją;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.



  • 27. Data: 2008-05-25 22:19:38
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 23:50 Alek pięknie wystukał/a:

    >> Teraz niech sklep prostuje tą sprawę z bankiem.
    >
    > A co bank ma tu do roboty?

    Jak to co?
    Z konta kobiety została pobrana nie taka kwota jaka powinna.


    --
    animka


  • 28. Data: 2008-05-25 22:21:32
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 23:40 Alek pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał
    >>>>>
    >>>> to potem składasz reklamację w banku.
    >>>
    >>> Ale reklamację czego ?
    >>
    >> tego, że płatność nie zgadza się z zakupem.
    >
    > A musi?
    >
    >>> Że się nie zgadza paragon z poleceniem obciążenia ? A jak udowodni,
    >>> że nie kupował oprócz tej rzeczy za 140 jeszcze drugiej za 1260 i
    >>> akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej woli kierownika
    >>> sklepu nie odzyska pieniędzy.
    >>
    >> odzyska
    >> klient składa reklamację, sklep ma udowodnić, że obciażył kartę
    >> właściwą kwotą.
    >
    > Sklep jako dowód przedstawi kwitek z POSa z podpisem klienta.

    Ty to chyba jakiś cwaniak i kombinator jesteś.

    --
    animka


  • 29. Data: 2008-05-25 22:33:48
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Z konta kobiety została pobrana nie taka kwota jaka powinna.

    Primo, to nie Bank sciagnal kase tylko Polcard.
    Reklamacje w PolCardzie, o ile ja przyjmie, bedzie przeprowadzal bank.

    Polcard nalozyl blokade na okreslona kwote w imieniu klienta
    i taka kwota zostala skasowana z rachunku karty.
    Tak dziala system transakcyjny.

    Smiem podejrzewac, ze byla to karta kredytowa (podpis).
    A tutaj kwestia reklamacji ciagnac sie bedzie tygodniami.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com
    Notatki przeciwnika spamu: http://icic.pl


  • 30. Data: 2008-05-25 23:00:05
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4839bbc2$1@news.home.net.pl...

    >> Najszybciej będzie to skorygować w sklepie. Muszą wykonać operację
    >> zwrotu z karty na to 1400 zł (tak jakbyś zwrócił buty i nabić od nowa
    >> 140 zł. Jeśli nie będą chcieli - choć wątpię - to złożyć reklamację w
    >> banku. Ale wówczas to chwilę potrwa. Na grupie o bankach pisywali, że i
    >> kilka tygodni trwa, zanim to się wyjaśni tą drogą, albowiem bank to
    >> reklamuje nie w sklepie, tylko u pośrednika, a ten dopiero w sklepie. W
    >> ostateczności, jak nie będą chcieli oddać, to zostaje zawiadomienie o
    >> oszustwie oparte na tym właśnie, że nie chcą oddać (bo pomyłka sama w
    >> sobie oszustwem nie jest, ale w połączeniu z uporem w odmawianiu zwrotu
    >> już tak).
    > Pracuje w sklepie i jak u siebie robię raport po całym dniu no to chyba
    > widzę ile mam gotówki i ile mam karty.
    > Jeśli by mi sie nie zgadzało o ok 1300 zł no to chyba bym sie tym
    > zainteresowała i zaczęła szukać błędu. zawsze pozostaje zadzwonić do
    > banku i wyjaśniać sprawę. Przecież bank ma moje dane i doszedł by do tego
    > ze to kupiłam. Przecież muszą sie liczyć z tym że sie zjawię.

    O ile się orientuję, to sklep musi mieć fizycznie Twoją kartę, by dokonać
    zwrotu. Oni nie mają całego numeru karty, by to ręcznie "z palca" zrobić, a
    przynajmniej nie powinni mieć. Tak więc, jeśli nawet się zorientowali, to
    nie pozostaje im nic, jak czekać. No i nie można wykluczyć, że ktoś liczy
    na to, ze się nie zorientujesz i mu te 1360 zł zostanie w kieszeni. Nie
    można nawet wykluczyć celowej pomyłki. Gdyby dołożyli 100 zł, to ciężko
    było by to bardziej by się rzucało w oczy i trudno było by pomyłką
    uzasadniać. Nie można wykluczyć, że to celowe działanie sklepu obliczone na
    to, że część klientów się nie zorientuje, ale dowodów na to nie ma żadnych
    w chwili obecnej.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1