  • Data: 2002-04-10 16:35:04
    Temat: Pomóżcie - komornik.
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Komornik prawdopodobnie zajmie mój samochód. Czy samochód pozostanie na
    mojej posesji? Jeśli tak, to czy muszę wpuścić ludzi oglądających samochód i
    czy muszę udzielać im informacji?
    Napiszcie, proszę, jakie są obowiązki komornika przy przetargach? Czy musi
    ogłosić przetarg? Gdzie muszą być takie ogłoszenia? Jeśli się nie sprzeda na
    I przetargu, to co później? Czy musi być II przetarg i znowu ogłoszenia?
    Gdzie można znleźć szczegółowe przepisy dotyczące postępowania komorników?
    Dzięki za wszelkie informacje.
    m...@p...gazeta.pl