  • 41. Data: 2010-03-10 06:39:44
    Temat: Re: Pom??cie?! P?aci? komornikowi, czy dostawcy?
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    > No i masz problem z dyńki - kupujesz na miejscu, wpłacasz do kasy, i oni
    > odpowiadają za to co się z groszem stanie.

    Zaraz, zaraz, a czy czasem płacenie kierowcy, to nie taka sama forma?

    No bo tu faktura (z tej samej firmy) i tu tez, tu sprzedawca
    (ekspedientka) i tu sprzedawca, czyli kierowca.

    Nie wiem, czym się obie formy sprzedaży różnią. Zapłata jest gotówkowa w
    obu przypadkach, na rzecz tego samego podmiotu.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100309-1, 2010-03-09
    Przetestowano na: 2010-03-10 07:39:44

  • 42. Data: 2010-03-10 06:50:23
    Temat: Re: Pomóżcie?! Płacić komornikowi, czy dostawcy?
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 20:42:36 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Jeśli komornik pisze do pracodawcy, że nie wolno wypłacać hajsu
    > - to nie wolno. Jeśli pisze do skarbówki, że nie wolno wypłacać
    > zwrotu z podatku - to nie wolno.

    Wlasciciel sklepu nie jest pracodawca dostawcy.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 43. Data: 2010-03-10 06:53:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 07:39, S P 1 Q X L pisze:

> [...]
    >
    > Nie wiem, czym się obie formy sprzedaży różnią. Zapłata jest gotówkowa w
    > obu przypadkach, na rzecz tego samego podmiotu.

    W tym drugim przypadku występujesz jako konsument. :)

    --
    spp

  • 44. Data: 2010-03-10 07:17:08
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > W normalnym banku przelew internetowy z rachunku firmowego w innym banku
    > to przeważnie złotówka. Sugeruję zmianę banku.

    Czemu sądzisz, że ktoś tu chce zmieniać bank ?

  • 45. Data: 2010-03-10 10:46:59
    Temat: Re: Pomóżcie?! Płacić komornikowi, czy=?UTF-8?B?IGRvc3Rhd2N5Pw==?=
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:13:27 +0100, spp napisał(a):

    > Na konta 'firmowe' też?

    Oczywista oczywistością, massai podkoloryzował :)
    Bez opłat są wpłaty na rachunek własny w "swoim oddziale banku" w którym
    rachunek jest prowadzony :)
    Przecież jak przyjdzie massai i zechce wpłacić jakąś kasę na twój rachunek
    w tym banku - to najzwyczajniej zapłaci od tego prowizję.

  • 46. Data: 2010-03-10 11:27:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 07:53:14 +0100, spp napisał(a):

    > W tym drugim przypadku występujesz jako konsument. :)

    Przecież napisał że kupić zamierza w "celu handlowym związanym z prowadzona
    DG". Gdzie tu widzisz konsumenta?

  • 47. Data: 2010-03-10 11:29:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 12:27, Herald pisze:

    > Przecież napisał że kupić zamierza w "celu handlowym związanym z prowadzona
    > DG". Gdzie tu widzisz konsumenta?

    A gdzie to napisał?

    --
    spp

  • 48. Data: 2010-03-10 11:35:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > A gdzie to napisał?

    Nawet jak kupuje jako konsument, to zajęcie komornika go obowiązuje.
    Chyba że nie prowadzi sklepu jako DG, tylko w formie innego podmiotu.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2010-03-10 11:42:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 12:35, Liwiusz pisze:

    > Nawet jak kupuje jako konsument, to zajęcie komornika go obowiązuje.
    > Chyba że nie prowadzi sklepu jako DG, tylko w formie innego podmiotu.

    O, spierał się nie będę ale gdybym wiedział, że np. MediaMarkt ma zajęte
    konto i poszedłbym kupić płytę to na jakie konto mam wpłacić pieniądze?

    --
    spp

  • 50. Data: 2010-03-10 11:49:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > O, spierał się nie będę ale gdybym wiedział, że np. MediaMarkt ma zajęte
    > konto i poszedłbym kupić płytę to na jakie konto mam wpłacić pieniądze?

    Na konto komornika, które dostałeś wraz z zawiadomieniem o zajęciu
    wierzytelności.

    --
    Liwiusz