eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomowienie na grupach dyskusyjnych › Pomowienie na grupach dyskusyjnych
  • Data: 2004-05-31 17:34:46
    Temat: Pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Od: "Horche" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej!

    Jakis czas temu (2 lub nawet 3 lata temu) mialem providera internetowego,
    ktory fatalnie dzialal. Co chwile byly awarie - sieci nie bylo calymi
    dniami, nie reagowali na e-maile z reklamacjami, a awarie trwajace
    kilkagodzin, a nie rzadko kilka dni spowodowaly straty - stracilem klienta z
    USA, ktory byl zainteresowany uslugami, ale na brak mojej reakcji na jego
    e-maile przez dwa dni sie wycofal, kilka podobnych wtop mialem z polskimi
    klientami. Nieprzyjomnosci z platnosciami bylo wiecej, ale nie chce mi sie
    ich teraz wymieniac... Oczywiscie jak tylko pojawila sie alternatywa
    zmienilem providera. Teraz nieopatrznie wypowiedzialem sie w jakiejs
    dyskusji na grupie regionalnej - na ktorej co chwile ludzie wieszaja psy na
    tym providerze - napisalem, ze to naciagacze i zlodzieje. I podobno juz
    napisali do obecnego providera, ze kieruja wobec osoby, ktora to napisala
    sprawe do prokuratury.

    Jak sie bronic? Wytoczyc im kontrproces? Zebrac swoje e-maile z
    reklamacjami, zebrac newsy innych, (ktorzy byli rowniez naciagani i rowniez
    wyrazili swoje niezadowolenie na grupie) na poparcie moich dosadnych acz
    prawdziwych argumentow. Napiszcie co robic i jak sie tego typu sprawy moga
    potoczyc?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje

    horche


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1