  • Data: 2002-07-09 13:17:22
    Temat: Pomocy - roszczenia firmy wysyłkowej
    Od: "UMiG Dukla Waldek Kowalski" <d...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Długo wahałem się, czy zawracać Wam głowę, ale kto mi w końcu pomoże...

    W ubiegłym roku zmarła po ciężkiej chorobie moja matka, która kolportowała jakiś
    poradnik medyczny w kartonikach wpinanych do
    segregatora z International Master Publisher Sp. z o.o. siedziba w Warszawie.

    Jeszcze się nie otrząsnąłem po pogrzebie, znalazłem w skrzynce na listy jakieś
    wezwanie do zaległej zapłaty na nazwisko matki. Gdy
    doszedłem o co chodzi, zatelefonowałem pod podany nr tel., przedstawiłem się (teraz
    tego żałuję) informując o śmierci ich
    kolportera, jak również o tym, że postaram się zaległość uregulować (tak mnie głupio
    wychowano) lecz w późniejszym terminie ponieważ
    nie posiadam na to środków.
    Nie minął tydzień od telefonu, a tu w skrzynce na listy kolejna przesyłka z
    kartonikami, lecz tym razem adresowana na moje nazwisko.
    Po następnych dwóch, czy trzech tygodniach kolejna przesyłka znów na moje nazwisko, a
    następnie wezwanie do zapłaty na moje nazwisko
    na wszystkie przesyłki razem.
    Kolejne wezwania, straszenia... na chwilę ucichło...

    Teraz nęka mnie jakaś INTRUM JUSTITIA z Barbarą Kiełt Operations Manager w podpisie.
    Ze 150zł zrobili już 250 zł.

    Odpisałem do nich wyrażając wolę zwrotu spornych przedmiotów, oraz informując - gdyby
    nie wiedzieli - że ja nie podpisywałem z tamtą
    firmą żadnej umowy.

    Znajduję w skrzynce na listy kolejne pismo z INTRUM JUSTITIA (Barbara Kiełt
    Operations Manager) "WEZWANIE PRZEDPROCESOWE" z
    wyliczeniem i ostrzeżeniem jakie koszty poniosę po doliczeniu kosztów procesu,
    komornika itd. jeżeli dobrowolnie nie wpłacę żądanej
    kwoty.
    Wychodzi na to, że im tylko chodzi o pieniądze, a te tekturki nie mają dla nich
    żadnego znaczenia!!!

    CZY ONI MOGĄ TO ZROBIĆ ???????
    Jak się uchronić przed zapłaceniem tego haraczu?
    Pomóżcie

    W Kowalski