    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pomocy.. problem z zarzadca i developerem..
    Date: Thu, 30 Oct 2003 09:28:47 +0100

    W umowie mam o wiele wiecej miejsc parkingowych w tym miejsca dla gosci po
    za osiedlem, tych ostatnich nie zrealizowano w ogole, przy okazji awarii
    C.O. pani administrator mi powiedziala ze to nie ich wina bo nie dostali
    zgodu zarzadu drog... ale kurcze to rowniez nie moja wina ze sprzedaja cos
    na co nie maja zalatwionych papierow..
    Poprzez brak zgodnosci z projektem (i umowa) brakuje miejsc nawet dla
    mieszkancow przez co administracja rozwiesza gdzie sie da kartki z
    informacjami ze wstep na teren osiedla maja tylko samochy mieszkancow
    (zakladajac ze na zewnatrz nie ma gdzie prakowac chce by moi gosci parkowali
    na parkingu osiedlowym (ktory byl w umowie).
    Jak wyegzekwowac umowe na developrze... Druga kwestia: to pirwszy sezon
    grzewczy - moje mieszkanie jest na konu nitki C.O. na skutek zlych ustawien
    parametrow sieci lub zlego projektu kaloryfery zapowietrzaja mi sie co kilka
    godzin.. od wczoraj nie dzialaja w ogole (spadek cisnienia).. Awaria taka (w
    szczegolnosci gdy pani administrator informuje mnie ze o problemie powie
    osobia ktora sie tym zajmuje dopiero jutro) gdy u mnie w mieszkaniu juz dzis
    rano bylo ponizej 15C pozbawia mnie mieszkania... tak wiec na skutek bledow
    administracyjnych musze teoretycznie wynajac zastepcze za ktore moim zdaniem
    administracja lub developer (ta sama firma ATANER z Poznania) powinna
    zwrocic mi pieniadze... Co z tym zrobic ???????
    Pozdraiam i z gory dzieki za informacje
    Robert