  • 1. Data: 2007-03-15 16:15:46
    Temat: Pomocy - muszę napisać zażalenie
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam,

    Musze napisać zażalenie na "Zarządzenie Sądu" w sprawie zwrotu wniosku.
    Jak to ma wyglądać? Gdzie znajdę w niecie wzór takowego zażalenia? A
    może ktoś życzliwy podeśle mi takowy wzór na priv-a. Bardzo bym prosił
    gdyż nie jestem biegły w procedurach i pismach sądowych.

    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski
    contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl

  • 2. Data: 2007-03-15 17:16:50
    Temat: Re: Pomocy - muszę napisać zażalenie
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > ktoś życzliwy podeśle mi takowy wzór na priv-a. Bardzo bym prosił gdyż nie
    > jestem biegły w procedurach i pismach sądowych.

    Jeśli nie ma ryzyka przedawnienia lub niezmieszczenia się w jakimś terminie,
    to lepiej po prostu wnieść ten wniosek na nowo unikając braków, z których
    powodu był zwrócony. Szybciej i taniej.

    Marcin.
    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2007-03-15 18:47:39
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Jeśli nie ma ryzyka przedawnienia lub niezmieszczenia się w jakimś terminie,
    > to lepiej po prostu wnieść ten wniosek na nowo unikając braków, z których
    > powodu był zwrócony. Szybciej i taniej.

    Wniosek został zwrócony ponieważ sąd zażądał dodatkowej opłaty do
    złożonego wniosku i w uzasadnieniu twierdzi że takowa nie została
    uiszczona. Zaś wymagana opłata została dokonana w obowiązującym
    terminie. Wpłata poszła przelewem na podany w wezwaniu numer konta. Więc
    dlaczego mam składać wniosek ponownie i ponownie ponosić opłaty?

    Postroofki