  • Data: 2005-04-28 11:28:25
    Temat: Pomocy, chyba NTG ale może ktoś ma wiedzę w temacie
    Od: "wcprezes" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich
    Mam taki problem.
    We wrześniu włamano mi się do mieszkania i okradziono mnie na ok 30 tys.
    Ubezpieczenie miałem do 10 tys. Mieszkam na trzecim piętrze na którym to
    poniżej okna jest dość szeroki gzyms dookoła całego budynku.
    Po tym gzymsie właśnie dostali się złodzieje wychodząc na niego przez okno z
    klatki schodowej i włamując się przez moje okno. I tu cały problem, okno
    plastikowe zamknięte było w pozycji rozszczelnienie, tzn nie uchylone tylko
    rozszczelnione wiadomo o co chodzi. I teraz ubezpieczyciel nie chce wypłacić
    ubezpieczenia, bo twierdzi że mieszkanie nie było dobrze zabezpieczone bo
    okno było uchylone.
    A przecież z zewnątrz okno rozszczelnione wygląda jak zamknięte, i przecież
    jest zamknięte tylko nie dociśnięte do końca. A po za tym to trzecie piętro.
    Napisaliże mogę wystapić na drogę sądową. Czy może ma ktoś jakieś
    doświadczenia w tej kwestii i czy mam jakieś szanse na wygranie sprawy w
    sądzie ? Właśnie przed chwilą dostałem odmowną odpowiedź i jestem
    zbulwersowany. Kasę brać to potrafią a jak coś się dzieje to robią wszystko
    aby nie wypłacić odszkodowania. Ten ubezpieczyciel to MTU podpięty ostatnio
    pod Poczte Polską. przestrzegam przed tymi oszukańcami
    pozdrawiam
    wcprezes