  • Data: 2002-07-12 09:55:13
    Temat: Pomocy- chcą odciąć wodę
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli ktos sie zna na sprawach administracyjnych prosze bardzo o pomoc.
    Sprawa wyglada tak . Jest osiedle 16 domów , część bez odbioru technicznego
    . Osiedle zaczął budowac developer, który zbankrutował i uciekł. POzostawił
    op sobie niedokończone domy i wodociąg - jak się okazało żle położony.
    Ludzie domy pokończyli ale wodociag zasypali . Przez 6 lat umowę na dostawe
    wody do celów budowy osiedla zawarł 1 sąsiad , ktory raz na kwartał chodił z
    kolendą po osiedlu i zbierał pieniądze na podstawie odczytów w budynków.
    Sąsiad wyjeżdza i wypowiedział umowe z SAurem . Więc oni na to że wodę będą
    zamykać, chyba, że ktoś inny będzie rozliczał. Generalnie wszyscy chcą
    płącić , ale za siebie a nie rozliczać całe osiedle. Ja mieszkam tam od 2
    miesięcy, dom budowałam legalnie i czy teraz mogą całemu osiedlu zakrecić
    wodę i kazac budowac nowy wodociąg ?

    Ewa R