  • 1. Data: 2006-12-06 11:25:27
    Temat: Pomoc w sformułowaniu pisma z prośbą o sponsoring wystawy foto
    Od: soniq <...@o...iq>

    Witam.

    Moja dziewczyna przymierza się do ósmej indywidulanej wystawy
    fotograficznej, ale chciałaby zwrócić się do firm o sponsoring.

    Czy mógłbym prosić o pomoc w sformułowaniu takiej prośby? Co powinna
    zawrzeć w takim piśmie? Mogę podpowiedzieć, że miała już 7 wystaw
    (logiczne :) i studiuje dwa kierunki, w tym jeden fotograficzny - nie
    wiem, czy to istotne informacje, ale zupełnie nie wiem, jak się do tego
    zabrać...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-06 19:57:02
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > (logiczne :) i studiuje dwa kierunki, w tym jeden fotograficzny - nie
    > wiem, czy to istotne informacje, ale zupełnie nie wiem, jak się do tego

    Proponuję raczej zwrócić się do kogoś z PR lub Marketingu... prawnicy mogą
    to ubrac tylko później w umowę :-)

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...