eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolsat straszy procedurą windykacyjną › Polsat straszy procedurą windykacyjną
  • Data: 2011-07-04 20:50:51
    Temat: Polsat straszy procedurą windykacyjną
    Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    1. W maju wypowiedziałem umowę z miesięcznym wypowiedzeniem. /pismo za
    zwrotnym potwierdzeniem odbioru/
    2. Konsultant potwierdził, że okres wypowiedzenia to jeden miesiąc,
    wyliczył kwotę, którą mam zapłacić, zapłaciłem.
    3. Uznałem sprawę za zamkniętą. Z polsatu żadnej korespondencji w
    przedmiotowej sprawie nie otrzymałem. Ani potwierdzenia rozwiązania umowy,
    ani informacji, że okres wypowiedzenia jest dłuższy, niż miesiąc.
    4. Dostałem sms-a z info, że ... zalegam z płatnościami.
    5. Zadzwoniłem. Konsultantka- tym razem już wyraźnie zniecierpliwiona
    powiedziała, że wypowiedzenie jest 3 miesięczne i powołała się na zmianę
    regulaminu /nigdy żadnych aneksów nie podpisywałem/

    6. po kilku dniach dostałem mail:
    ----------
    Uwaga! Minął termin płatności za usługi świadczone przez Cyfrowy Polsat
    S.A.
    <czerwony bold> Wzywamy do uregulowania zadłużenia w kwocie: 39,90 zł.
    </czerwony /bold>

    Kontrakt Do zapłaty
    xxxxxxxx 39,90 zł
    Razem 39,90 zł
    <czerwony> Brak natychmiastowej wpłaty całości zadłużenia spowoduje dalszą
    realizację procedury windykacyjnej.</czerwony>

    Kwotę zadłużenia należy wpłacić na indywidualny numer rachunku bankowego
    odpowiednio dla właściwego kontraktu.
    ------------
    Czy konsultanci są niekompetentni, czy może należy rozmowy z nimi nagrywać
    ??? Te 40 zł to nie problem, problemem jest sposób traktowania klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1