  • 1. Data: 2004-11-08 14:18:07
    Temat: [Polkomtel Plus GSM] Do tych co rozwiązali umowę promocyjną.
    Od: "NM" <n...@w...pl.invalid>

    Do tych co rozwiązali umowę promocyjną z Polkomtelem z powodu zmiany
    cen 15 X.
    Witam.
    Może to być pomocne:
    Prawo telekomunikacyjne
    "Art. 59.
    2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia
    abonenta o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z
    wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem
    tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o
    prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o
    tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych
    usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze."
    USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r.
    Prawo telekomunikacyjne
    Dz.U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800.
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Link nie jest docelowym, a tylko pośrednim. Sorry.
    Jeżeli ktoś ma dostęp do oficjalnego (nie elektronicznego) Dziennika Ustaw,
    proszę o sprawdzenie czy powyższa treść jest zgodna.

    A może się mylę, bo jeszcze nie doczytałem do końca ustawę.
    Jeszcze pozostaje Kodeks Cywilny. Na razie nie mam czasu,
    aby się wgłębić.
    Nie sądzę, aby Polkomtel "odpuścił". Nawet jeżeli sprawa jest dla nich "z
    góry" przegrana to nie pozwolą, aby ktoś im "podskakiwał". Ich to nic nie
    kosztuje i tak płacą prawnikom.
    Trzeba się przygotować do wystąpienia w sądzie.
    Może ruszy się UOKiK i coś z tym zrobi.

    Pozdr NM

  • 2. Data: 2004-11-09 07:06:57
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 15:18:07 +0100,
    osoba podpisana: NM <n...@w...pl.invalid>
    napisała:
> [...]
    > Prawo telekomunikacyjne
    > "Art. 59.
    > 2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia
    Nie śledzę na bieżąco. GSM jest już usługą powszechną ?

    [...]

    KJ
    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    "We all know Linux is great...it does infinite loop