  • 11. Data: 2005-04-08 18:01:55
    Temat: Re: Policja i oszustwo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Ndas napisał(a):
    > (...)
    >
    > Sprzedajacy twierdzi ze nawalil dostawca i zwrocil pieniadze. Nie do konca w to
    > wierzylem - jest to oszustwo ?

    A ile milelo czasu, od kiedy wezwales go do oddania pieniedzy, do ich
    oddania? I jak dlugo po tym wezwaniu poszedles na policje?

    No i czy mazs jakies potwierdzenie tego ze odebral wezwanie (bo pewnie
    to byl mail), czyli w zasadzie jego odpowiedz na tego maila dopiero jest
    dowodem, ze przeczytal to co mu napisales.

  • 12. Data: 2005-04-08 18:23:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ndas" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    Nie - jeśli nawalił dostawca. Choć z kolei o ile się nie mylę, to
    regulamin Allegro określa, ze sprzedawca ma mieć towar, który sprzedaje,
    a nie mieć zamiar go mieć. Przynajmniej tak ktoś kiedyś pisał na
    alt.pl.allegro - nie chce mi się sprawdzać. W tym wypadku można by
    uznać, że doprowadził Cię do niekorzystnego rozporządzenia mieniem,
    albowiem fałszywie utrzymywał, że wystawiany towar odpowiada zasadom
    Allegro, czyli że go ma, podczas gdy nie miał.

  • 13. Data: 2005-04-08 18:30:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d36i7b$6ut$1@inews.gazeta.pl...

    > Choć z kolei o ile się nie mylę, to
    > regulamin Allegro określa, ze sprzedawca ma mieć towar, który
    sprzedaje,
    > a nie mieć zamiar go mieć.

    Sprawdziłem i sie myliłem. Obecnie regulamin tego nie zawiera.

    > Przynajmniej tak ktoś kiedyś pisał na alt.pl.allegro

    I albo on się mylił, albo mnie się coś ...

  • 14. Data: 2005-04-08 20:17:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > (...)
    >
    > Sprzedajacy twierdzi ze nawalil dostawca i zwrocil pieniadze. Nie do konca

    co Ci w mailu napisal (jaki termin podal) i po jakim okresie (dokladnie)
    poszedles na policje?

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 15. Data: 2005-04-08 22:14:51
    Od: "Ndas" <n...@t...pl>

    > co Ci w mailu napisal (jaki termin podal) i po jakim okresie (dokladnie)
    > poszedles na policje?

    Po 30 dniach zglosilem. On nie podal terminu.

  • 16. Data: 2005-04-08 22:15:51
    Od: n...@t...pl

    > Po 30 dniach zglosilem. On nie podal terminu.

    30 dni od zakonczenia aukcji. Tydzien po mailu sprzedajacego ze zwroci koszta.

  • 17. Data: 2005-04-09 09:57:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > 30 dni od zakonczenia aukcji. Tydzien po mailu sprzedajacego ze zwroci
    > koszta.

    no to mysle (i mam nadzieje) ze pierwszy moj post to nie jest zart.

    P.

  • 18. Data: 2005-04-09 10:18:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d388tu$225$1@inews.gazeta.pl...

    > no to mysle (i mam nadzieje) ze pierwszy moj post to nie jest zart.

    jest żart, o ile dokładnie w ten sposób opisał to w zawiadomieniu. Nie
    mógł się spodziewać, ze tamten po miesiącu się zlituje i odda pieniądze,
    a co drugi oszust zapewnia, że zaraz odda.

  • 19. Data: 2005-04-09 10:35:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d388tu$225$1@inews.gazeta.pl...

    > jest żart, o ile dokładnie w ten sposób opisał to w zawiadomieniu.

    masz na mysli mail w ktorym oswiadczyl sprzedajacy ze przedmiotu \nie ma i
    zwroci pieniazki tak?

    P.

  • 20. Data: 2005-04-09 10:41:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d38b62$ak1$1@inews.gazeta.pl...

    > masz na mysli mail w ktorym oswiadczyl sprzedajacy ze przedmiotu \nie
    ma i
    > zwroci pieniazki tak?

    Tak. Bo do niekorzystnego rozporządzenia mieniem teoretycznie gościa
    doprowadził w chwili, gdy tamten wysłał mu pieniądze na konto. Jego mail
    z wyjaśnieniem jest już post fatum. Zgoda, gdyby następnie wysłał zaraz
    pieniądze. Kilka dni można poczekać. Ale 30 dni, to już za długo.
    Przecież tyle przelew iść nie mógł, a gość miał pieniądze kupującego
    zwrócić, wiec nie można twierdzić, ze ich nie miał i jest to zwłoka w
    zwrocie.