  • 41. Data: 2009-11-21 18:55:07
    Temat: Re: Policja i kontrola IMEI telefonow Nokia.
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:he3jot$ci5$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wymagasz za dużo umiejętności? Nie radzą sobie nawet z obsługą
    > joystika od monitoringu. W każdym razie ci z Sopotu:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019379,title,Policjanci
    -nie-umieja-korzystac-ze-swojego-sprzetu,wid,1169722
    4,wiadomosc_prasa.html

    z tego co gdzies wyczytalem to w UK wykorzystuja na razie 1 na 1000 kamer do
    wykrycia lub udowodnienia przestepstwa (na rok)

    maja ich zbyt duzo zeby obraz z nich faktycznie ogladac, a mniej niz polowa
    jest podlaczona do rejestratorow

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/8219022.stm

  • 42. Data: 2009-11-22 10:41:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    ER wrote:

    > Ale w zasadzie czy tak ciezko jest wpisac *#06# i podac policjantowi
    > kod IMEI? Zajmie to 1 min. a dzieki temu trefne telefony beda
    > zdecydowanie mniej chodliwe.

    Chyba żartujesz. Miałem kiedyś nieprzyjemność uczestniczyć w takiej
    kontroli. Najpierw potraktowali mnie jak przestępce sugerując, że pewnie
    telefon jest kradziony (nie wprost), a potem sprawdzali to chyba z pół
    godziny. Na szczęście na koniec przeprosili.

    --
    cokolwiek

  • 43. Data: 2009-11-22 10:44:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    Liwiusz wrote:

    > Nigdy mnie to nie spotkało, ale w słyszałem z opowieści, że kontrole
    > policyjne polegają m. in. właśnie na porównaniu IMEI z wyświetlacza z
    > tym spod baterii.

    Wyświetlają sobie IMEI, a potem gdzieś dzwonią i sprawdzają, sprawdzają,
    sprawdzają...

    --
    cokolwiek

  • 44. Data: 2009-11-28 17:37:07
    Od: "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 19 lis 2009 w liœcie [news:he3843$v5q$5@news.onet.pl] Liwiusz
    [l...@b...tego.poczta.onet.pl] napisał(a):

    > Nigdy mnie to nie spotkało, ale w słyszałem z opowieści, że
    > kontrole
    > policyjne polegają m. in. właśnie na porównaniu IMEI z
    > wyświetlacza z tym spod baterii.

    Miejsce: Warszawa, Jerozole pod Centralnym, jakieœ dwa lata temu.
    Przy okazji przejazdu na czerwonym drogówka sprawdziła mnie (i kilku
    innym osobom) komórki właœnie polecajšc wpisać kod *#06# i porównujšc
    go z naklejkš pod bateriš.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 45. Data: 2009-11-28 18:42:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Rafał Wawrzycki pisze:

    > Miejsce: Warszawa, Jerozole pod Centralnym, jakie? dwa lata temu.
    > Przy okazji przejazdu na czerwonym drogówka sprawdziła mnie (i kilku
    > innym osobom) komórki wła?nie polecajšc wpisać kod *#06# i porównujšc
    > go z naklejkš pod bateriš.

    Coś nie tak z kodowaniem Twojego XanaNews ostatnio. Widzę, że z
    Centertela piszesz, czy cuś.

    animka

  • 46. Data: 2009-12-01 21:54:56
    Od: "exatel" <l...@a...pl>

    O co pytasz Rafale?
    Przecież:
    1) nikt ci się nie każe chwalić, że masz telefon
    2) nikt ci nie może nakazać robić coś z telefon jeśli to robią to
    dobrowolnie.
    3) zrobili to wbrew ich woli ? Dostali protokół z przeszukania ?

    Jeśli się mylę proszę mnie skorygować konkretnymi pargarafi, które