  • 161. Data: 2008-07-17 14:23:40
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał(a):
    > In the darkest hour on Thu, 17 Jul 2008 11:44:20 +0200,
    > Camis <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> screamed:

    > Ile przy tych wielkościach wychodzi Ci Serpent?

    65-85MB

  • 162. Data: 2008-07-17 14:25:56
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "gargamel" <s...@d...lina> napisał(a):
    > Użytkownik "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> napisał
    >
    > wszystko ładnie wygląda, ale miałeś już sytuację uszkodzenia takiego
    > zaszyfrowenego dysku? (chociaż by w wyniku zwykłago zurzycia nośnika), da

    > sią jakoś dozyskać przynajmniej tą część nieuszkodzonych danych?

    > czyli nie robisz kopii zapasowych?

    Backup robie zakodowany na dvd, jakies dokumenty, archiwum itp.. Filmow i
    innego warezu nie robie kopi zapasowej.

  • 163. Data: 2008-07-17 15:40:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Lip, 15:33, "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
    wrote:

    > Ile przy tych wielkościach wychodzi Ci Serpent?

    Benchmark na probce 100MB na moim C2D E6300:

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b746c75c1e
    085115

    Jesli idzie o szybkosc algorytmow to w kolejnosci:

    - AES
    - Twofish
    - Serpent
    - i pozniej szyfrowanie kaskadowe

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 164. Data: 2008-07-17 18:19:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008, Marian wrote:

    > trzeba pamietac, zeby backup byl szyfrowany :)

    ...i pozapominać wszystkie hasła :>

    pzdr, Gotfryd

  • 165. Data: 2008-07-17 18:45:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Camis napisał(a) :
> [...]
    > mialem rewizje (nie dotyczyla ona piractwa, tylko wyludzenia z banku
    > ~100tys zl). Oczywiscie spora czesc moich dyskow mialem zakodowanych AES
    > przez program PGP ;] Najpierw na komendzie próbowali wymusic odemnie haslo
    > dostepu, oczywiscie jako ze mam slaba pamiec to hasla zapomnialem (no coz
    > dlugie bylo i skomplikowane). Po 72 godzinach musieli mnie zwolnic bo
    > sedzina nie wydala zgody na sanki..
    >
    > Jak do tej pory 'wynajeli' 2 bieglych co by odczytac zawartosc dyskow, ale
    > narazie im sie nie udalo i na 99.99% nie uda :D

    Zaraz, zaraz... Nikt nie zapytał. Dopiero po czasie do mnie to
    dotarło. To przez 4 lata nie oddali Twojego sprzętu???!!! Chyba,
    że za to co znaleźli na niezaszyfrowanych dyskach nastąpił przepadek.
    Co dokładniej zabrali - czy same dyski, czy całe kompy? Obstawiam
    na to drugie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 166. Data: 2008-07-17 18:47:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Lip, 15:21, Marian <m...@a...pl> wrote:

    > trzeba pamietac, zeby backup byl szyfrowany :)

    A to nie problem :)

    Bezplatny program do backupu Cobian Backup na zyczenie szyfruje
    AESem ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 167. Data: 2008-07-17 19:39:34
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    Użytkownik "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> napisał
    > Backup robie zakodowany na dvd, jakies dokumenty, archiwum itp.. Filmow i
    > innego warezu nie robie kopi zapasowej.

    ok, więc jak sytuacja wygląda w przypadku uszkodzenia takiego zaszyfrowanego
    nośnika?
    dyski, dvd itp, nic n ie jest wieczne, jak na takim nośniku zniszczy się
    parę rekordów to resztę się da odzyskać, a jak sytuacja wygląda w przypadku
    uszkodzenia kilku rekordów na zaszyfrowanym nośniku? (podejrzewam że
    wszystko się sypie?:O(

  • 168. Data: 2008-07-17 19:42:18
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > ...i pozapominać wszystkie hasła :>

    wtedy nawet torturami nic z ciebie nie wycisną i już nikt nie dobierze się
    do danych:O)

  • 169. Data: 2008-07-17 21:15:59
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...i pozapominać wszystkie hasła :>

    ja juz tak mam, ze pamietam :(

    pamietam hasla do kont email zakladanycvh klientom 3 lata temu... oni
    sformatuja dysk, a ja przychodze, i z pamieci konfiguruje im skrzynki :/

    wiec pamietanie kilku 30- znakowych hasel do dyskow szyfrowanych to
    zaden problem ;)

  • 170. Data: 2008-07-17 21:16:23
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Rafal M wrote:

    > A to nie problem :)
    >
    > Bezplatny program do backupu Cobian Backup na zyczenie szyfruje
    > AESem ;)

    oooo, nie wiedzialem :)

    dobrze wiedziec zatem :D