  • 71. Data: 2023-01-08 13:21:16
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ofiary, czyli złamane kutasy ;-)

    -----
    > A kulsony na zwolnieniu lekarskim

  • 72. Data: 2023-01-08 13:23:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dobrze, że mundurowi nie są ubezpieczeni w ZUS, bo by do polucjantów kontrol przyszła
    ;-).

    -----

  • 73. Data: 2023-01-08 13:48:53
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 07.01.2023 o 14:10, cef pisze:

    > Nie wiesz czy w policyjnym radiowozie z tyłu czy w ogóle na tylnych?

    Sam widzisz jak nieprecyzyjne było pytanie. Trudno powiedzieć czy
    pytającemu chodzi o obowiązek, możliwość, zwyczaj, statystyki, stosunek
    płciowy z pasami (obowiązek, możliwość, zwyczaj, statystyki).

    PD

  • 74. Data: 2023-01-08 18:52:05
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 18:42, Shrek pisze:
    > Dwóch kulsonów zostało pokrzywdzonych przed dwie nastolatki. Sprawę
    > wyjaśnią kulsony.

    Do sprawy włączył się mecenas Roman Giertych. Roman pokaże kulsonom
    gdzie pieprz rośni i raki zimują ;)

    PD

  • 75. Data: 2023-01-08 19:37:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Nie wiesz czy w policyjnym radiowozie z tyłu czy w ogóle na tylnych?

    Nie wiem. Na tylnym siedzeniu nie zapinam.

    --
    animka

  • 76. Data: 2023-01-08 21:26:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 8 stycznia 2023 o 19:38:20 UTC+1 Animka napisał(a):

    > Nie wiem. Na tylnym siedzeniu nie zapinam.

    No to przy kontroli beknie ten, co cię wozi - i moźliwe, że ty również.
    Ew. podwójnie, bo niezły stary grat, co nie protestuje, jak wyczuwa tyłek, a pasa
    zapiętego nie.

  • 77. Data: 2023-01-08 21:40:30
    Od: Lubelak <j...@o...es>

    Animka pisze:

    > Nie wiem. Na tylnym siedzeniu nie zapinam.

    Ja wszystko co sie rusza na tylnym zapinam, ale animki bym nie zapial za
    zadne pieniadze jeszcze by mi kutas zgupial

  • 78. Data: 2023-01-09 08:09:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedyś jechałem z tyłu jakąś Skodą Octavią, to tylne siedzenia były kubełkami z
    plastiku jak w Konstalowskich tramwajach.

    -----

  • 79. Data: 2023-01-09 11:09:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 21:45:15 +0100, Shrek napisał(a):

    > "Wszyscy świadkowie jednoznacznie wskazali, że prośba wejścia do
    > radiowozu wyszła od nastolatek"

    Widocznie julkom spodobały się dowcipy o stawianiu koguta i jeszcze chciały
    się na kulsonariacie pobawić granatnikiem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 80. Data: 2023-01-09 11:10:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Jan 2023 10:46:49 +0100, Shrek wrote:

    > Już nie chodzą, bo się pochorowali. W sumie dobrze, bo zamiast patrolu
    > policyjnego byłyby patole policyjne. Choć w sumie już są...

    Ale w ogole chodzili, czy komendant zakaz wydal (za takie
    nieposzanowanie radiowozu nalezy sie), media o zakazie poinformowal,
    a TVN dospiewal reszte ?

    J.