  • 41. Data: 2006-02-26 13:56:34
    Temat: Re: Pojedynek....
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Robert Tomasik*
    wypowiedziała te słowa:

    > A co to jest ta "nagłość wydarzenia"?

    Ktoś pisał o obronie koniecznej. Ta jednak wymaga jednak bezpośredniego
    zagrożenia, którego nie można inaczej uniknąć; podobne zasady dotyczą
    SWK. Nie można zatem umówić się na pojedynek a następnie zasłaniać się
    bądź obroną konieczną bądź stanem wyższej konieczności.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 42. Data: 2006-02-26 14:11:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):
> [...]
    > SWK. Nie można zatem umówić się na pojedynek a następnie zasłaniać się
    > bądź obroną konieczną bądź stanem wyższej konieczności.

    w pewnej sytuacji na swk mozna

  • 43. Data: 2006-02-26 14:53:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2006 06:39:42 +0100, Arek napisał(a):

    > Rozczaruję Cię - mam legalnie broń od 1990 roku :)

    Widocznie wtedy jeszcze wszystko było z Tobą w porządku.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 44. Data: 2006-02-26 19:17:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > Widocznie wtedy jeszcze wszystko było z Tobą w porządku.

    Wiesz ja też mam broń, legalnie
    Dziadek mi podarował swoją szablę.

  • 45. Data: 2006-02-26 19:31:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2006 13:17:10 -0600, witek napisał(a):

    > Wiesz ja też mam broń, legalnie
    > Dziadek mi podarował swoją szablę.

    Ale on coś pisał o rewolwerach i pozwoleniu...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 46. Data: 2006-02-26 19:35:12
    Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl>

    Arek napisał(a):

    > Rozczaruję Cię - mam legalnie broń od 1990 roku :)

    Legalnie to można posiadać broń myśliwską lub służbową, innych opcji nie ma.

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie
    sprzykrzy...

    Oscar Wilde

  • 47. Data: 2006-02-26 21:20:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poreba napisał:
    > To nie rozczarowanie, to panika się nazywa.

    Czyja panika?

    > Legalnie? cóż nie ma systemów idealnych.

    A no nie ma.
    Po sprawdzeniu daty muszę się poprawić - od 1989r. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 48. Data: 2006-02-26 21:22:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Z tym gwałtem, to już nieraz tak próbowano. Zawsze jest problem
    > dowodowy, bo przeważnie nie robią tego pośród grona świadków ani nie
    > ma zapisu video.

    A jaki niby dowód jest potrzebny naszym sądom?
    To przecież sędzia sam decyduje kogo uznaje za prawdomównego i dowodu
    żadnego nie potrzebuje.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 49. Data: 2006-02-26 21:24:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > Widocznie wtedy jeszcze wszystko było z Tobą w porządku.

    Przeoczyłeś, że zmienili ustawę i wymagane są świeże badania.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 50. Data: 2006-02-26 21:31:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ideogram napisał:
    >Legalnie to można posiadać broń myśliwską lub służbową, innych opcji nie ma.

    Mylisz się :)
    Możesz mieć jeszcze broń sportową - każdy typ praktycznie, wygodniejsza
    w posiadaniu - lub broń czarnoprochową lub europejskie zezwolenie na
    broń otrzymane w innym kraju, gdzie nie ma tak chorych regulacji :)

    Na dziś praktycznie możesz mieć legalnie niezły arsenał i śmiać się z
    ludzi dostających alergicznej epilepsji na słowo: broń :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net