  • 1. Data: 2011-08-06 14:46:57
    Temat: Pojecie "zagospodarowanie terenu"
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Czy moze mi ktos z Was wytlumaczyc temin "zagospodarowanie terenu"?
    Ten termin pojawi sie czesto np w prawie budowlanym, lecz brak jest
    wyjasnienia.
    Czy pod pojeciem zmiana zagospodarowania moze kryc sie przesuniecie
    kabla lub rury gazowej ulozonej

  • 2. Data: 2011-08-06 22:41:34
    Temat: Re: Pojecie "zagospodarowanie terenu"
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-06 16:46, slawek7 pisze:

    > Czy pod pojeciem zmiana zagospodarowania moze kryc sie przesuniecie
    > kabla lub rury gazowej ulozonej

    Nie.

  • 3. Data: 2011-08-07 15:39:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-06 16:46:57 +0200, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > Czesc.
    > Czy moze mi ktos z Was wytlumaczyc temin "zagospodarowanie terenu"?

    Nie wiem.

    > Ten termin pojawi sie czesto np w prawie budowlanym, lecz brak jest
    > wyjasnienia.

    Jest w słownikach i np. w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym.

    > Czy pod pojeciem zmiana zagospodarowania moze kryc sie przesuniecie
    > kabla lub rury gazowej ulozonej

    W potocznym znaczeniu jak najbardziej.
    "...zagospodarował kabel leżący na działce sąsiada...".
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-08-10 10:40:13
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    No właśnie. Teraz nieistotnym odstępstwem sa zmiany niezwiazane z
    zagospodarowaniem art36 PB.
    Czy przesyniecie przez wykonawce kabla mozna uznac jako odstepstwo
    nieistotne?