  • 11. Data: 2007-09-02 12:42:09
    Temat: Re: Poje##ło TVP
    Od: "poskramiacz cudzych zon" <2...@3...ru>

    Użytkownik "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl> napisał w wiadomości
    news:fbc2pe$os2$1@inews.gazeta.pl...
    > To po prostu SKANDAL, że w tv publicznej tvp1 i tv-polonia w sobotę (czyli
    > w tej chwili) ok. 18.00, bez żadnych znaczników ani "wypikań" padają w
    > fonii i wizji "KURWY"!!!
    >
    > Przecież takie coś podlega pod prokuratora.
    > Debile za to odpowiedzialni zapomnieli o jakichkolwiek granicach..

    a Ty kurwa cos napisal wyzej ?! internet to tez medium publiczne

  • 12. Data: 2007-09-02 14:15:23
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl> wrote in message
    > To po prostu SKANDAL, że w tv publicznej tvp1 i tv-polonia w sobotę (czyli
    > w tej chwili) ok. 18.00, bez żadnych znaczników ani "wypikań" padają w
    > fonii i wizji "KURWY"!!!

    oj czlowieku mi tez Cieb ie zal. zeby wszyscy mieli tylko takie problemy jak
    ty.....
    no poprostu tragedia... chyba pojde sie powiesze.... w ramach protestu.
    zajmij sie czyms powaznym.

    m.

  • 13. Data: 2007-09-03 01:30:23
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    On Sat, 01 Sep 2007 21:50:27 +0200, Wrak Tristana wrote:

    > Straszne..... Przerażające.... Co my teraz zrobimy... Trzeba będzie cały
    > naród rozwiązać.
    Z male kworum myslacych w narodzie :-)

  • 14. Data: 2007-09-03 01:31:28
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    On Sat, 01 Sep 2007 18:56:10 +0200, Jan Werbiński wrote:

    > Ale co podlega? Używanie słowa "zakręt, krzywizna" w obcym języku? W dodatku
    > jest to język używany czesto do wygłaszania mądrych sentencji.
    > Ostatnio jadąc samochodem widziałem wiele znaków ostrzegających o CURVA
    > PERICOLOSA. Też nie były wypikane.
    > Poszerzcie sobie horyzonty mości hipokryci.

    Obawiam sie ze ludzie tego nie zrozumieja ;-).

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2007-09-03 01:34:44
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    On Sat, 01 Sep 2007 21:50:27 +0200, Wrak Tristana wrote:

    > Straszne..... Przerażające.... Co my teraz zrobimy... Trzeba będzie cały
    > naród rozwiązać.
    Za male kworum myslacych w narodzie :-)

  • 16. Data: 2007-09-05 18:14:06
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > A w TVN i TVN24 "wypikali"?

    Nie. Ale nadawli chyba sporo po 21 albo i po 22 a nie o 17

    Fantom