  • 1. Data: 2013-12-23 17:33:47
    Temat: Podwyżki w mbąku dla os.fiz. i d.g.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Nie zauważyłem wpisu na grupie:
    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5288.html?lang=

    Skrótowo:
    os. fiz.: zmiana prowizji od wypłat gotówki w bankomatach Sieci
    Euronet w walucie EUR na terenie Polski. Było 5 zł będzie 3% min.
    5,00 zł, max. 9,00 zł.

    d.g:
    podwyżka opłaty za przelew z 1,00 na 1,50 zł
    wprowadzenie opłaty za mbiznes konto w wysokości 9 zł - opłata za
    rachunek wynosi 0,00 zł pod warunkiem wykonania przez Posiadacza
    rachunku minimum jednego przelewu do ZUS w miesiacu którego opłata
    dotyczy.

    Innych zmian nie prześledziłem więc może być ich więcej.

    WAM

  • 2. Data: 2013-12-23 21:42:42
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Przestań wypisywać te bzdety gdzie popadnie.

    mBiznes konto ma przelewy po 1 zł i mieć będzie.

    Naucz się czytać TOiP.

  • 3. Data: 2013-12-26 00:51:42
    Temat: Re: Podwyżki w mbąku dla os.fiz. i d.g.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 23 Dec 2013 12:42:42 -0800 (PST), Konfabulator
    <k...@1...pl> wrote:

    >Przestań wypisywać te bzdety gdzie popadnie.
    >
    >mBiznes konto ma przelewy po 1 zł i mieć będzie.
    >
    >Naucz się czytać TOiP.
    Dałem cancela, około minuty po wysłaniu na błędną grupę.

    WAM