    From: "diablo" <d...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podszywanie sie
    Date: Mon, 24 Feb 2003 13:39:16 +0100

    Witam
    Czy podszywanie sie pod czyjas osobe, wysylanie zdjec, rozdawanie nr
    telefonow i dzialanie w zlym interesie osoby pod ktora ktos sie podszywa
    jest karane, jesli tak to gdzie sie z tym zglosic? Czy maile moga byc
    dowodami? Czy na policji ( jesli to tam mam to zglosic ), sa kumaci ludzie
    tzn, czy na podstawie wiadomosci ktora dostalem od osoby ktora sie podemnie
    podszywa beda mogli ustalic cos wiecej? Byc moze to wszystko troszke
    chaotycznie napisalem, ale jestem w powaznym szoku?
    pozdr.
    diab