  • Data: 2008-11-24 17:38:35
    Temat: Podpis elektroniczny.
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyrobiłem sobie kartę z podpisem elektronicznym. Niestety wibłem 3 razy
    błędny PIN. Wg PCCE karta został zablokowana i jest do wyrzucenia.
    Zmuszają tym samym mnie do zakupu nowej karty. Wg mnie to bzdura,
    ponieważ karta jest zwykłą kartą chipową programowaną przez wystawcę.
    Czy nie ma możliwości po prostu zdjęcia blokady z karty?
    Czy muszę kupić nową? Zaznaczam, że koszt nowej karty jest wręcz równy
    kosztowi całego zestawu.
    Dziękuję za info.