  • 61. Data: 2019-08-24 19:08:42
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 17:46, n...@o...pl pisze:

    > 1. Nie stawiać metalowych spiczastych przedmiotów w miejscach gdzie przybywają
    > ludzie.

    Akurat same okolice krzyża to dość bezpieczne miejsce - patrz
    piorunochron. Gorzej jak się łapiesz czegoś co według normy polskiej
    nazywa się przewód odprowadzający.

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2019-08-24 19:11:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 17:56, Kubuś Puchatek pisze:

    > Zeus, dużą literą (więcej szacunku, w końcu to bóg).

    Kiedy ja jestem ateistą:P No i inżynierem. Z zeusem jesteśmy wrogami -
    my budujemy, on testuje;)

    --
    Shrek

  • 63. Data: 2019-08-24 19:47:45
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 17:05:47 +0200, u2 napisał(a):

    > nie ściemniaj, czasami noszą n.p. koszulki z napisem f*ck you,
    > ewidentnie nieprzyzwoite, nie znasz angielskiego ? na jakim świecie ty
    > żyjesz ? sądzisz, że nie ma osób angielskojęzycznych, których taki napis
    > nie obraża ?:)

    Wali mnie koszulka z napisem. Temat jest jasny.
    Nie obchodzi mnie to czy ktoś zna czy nie zna j. ang.
    Policjant od Polaka na terenie RP słyszy: "fak ju".
    No i czekamy na paragrafy.

  • 64. Data: 2019-08-24 20:11:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 19:47, dantes pisze:
    > Wali mnie koszulka z napisem.

    a mnie, znającego to określenie, wcale nie wali, toż to jest obraźliwy
    napis:)

    --
    I love love

  • 65. Data: 2019-08-24 20:15:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 19:11, Shrek pisze:
    > Kiedy ja jestem ateistą:P No i inżynierem. Z zeusem jesteśmy wrogami -
    > my budujemy, on testuje

    skoro żadnego boga nie ma, to tym bardziej nie ma zeusa:)

    --
    I love love

  • 66. Data: 2019-08-24 20:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Problem w tym, jak bardziej wiarygodne jest będzie burza albo nie
    > będzie. A tak właśnie jest z alertami RCB.

    Ale przeciez RCB to tylko jakas tam sekretarka
    To trzebaby rozmawiac o imgw...

    > To zastanów się o co chodzi, jak proki chcą dla poklasku ścigać
    > synoptyków "bo nie ostrzegali". Teraz będą ostrzegać jeszcze
    > bardziej z dupy.

    Ale mnie chodzi o coś innego. W sumie jak zwykle o uswiadamianie i
    dokształcanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 67. Data: 2019-08-24 21:07:10
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 20:11:33 +0200, u2 napisał(a):

    > a mnie, znającego to określenie, wcale nie wali, toż to jest obraźliwy
    > napis:)

    To musisz poszukać dobrego adwokata. Najlepiej jakby znał j. angielski.

  • 68. Data: 2019-08-24 21:26:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 21:07, dantes pisze:

    > To musisz poszukać dobrego adwokata. Najlepiej jakby znał j. angielski.

    e tam, teraz wszyscy znają angielski, lepiej lub gorzej:)

    --
    I love love

  • 69. Data: 2019-08-24 21:29:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale przeciez RCB to tylko jakas tam sekretarka
    > To trzebaby rozmawiac o imgw...

    Bez znaczenia z kim i o czym rozmawiasz. Alerty RBC dotyczące pogody są
    mniej wiarygodne od rzutu monetą.

    > Ale mnie chodzi o coś innego. W sumie jak zwykle o uswiadamianie i
    > dokształcanie.

    W praktyce chodzi o to, żeby nie paść ofiarą igrzysk. Jak ostrzeżesz z
    dupy to nic z tego neie wyniknie. Jak nie ostrzeżesz, bo nic tragedii
    nie zwiastuje to masz proka na karku i polityków co chcą zrobić z tego
    show.

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2019-08-25 01:28:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Bzdura. Posłuchaj ratowników topr zamiast pierdolic od rzeczy.

    To ci sami, którzy polecali się rozproszyć? :)

    A poważniej, to wątpię, aby puszczenie tych łańcuchów wiele dało. Raz,
    że mokro było, a taki kamień to izolator, więc puścić to mało, trzeba by
    się dobrze odsunąć. Dwa, że jak walnie, huknie to większość osób się
    wystraszy, i tak dostanie kopa od pioruna, ruszy się, poślizgnie, starci
    równowagę, może nie w przepaśc ale polecą. Ale jak będą trzymać to tez
    polecą.

    --
    Marcin