  • 141. Data: 2019-08-29 13:34:49
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2019 o 13:23, J.F. pisze:

    > a agencja utworzona akurat przez Kaczorow ?

    No właśnie nie. Dlatego trzeba było wyczyścić z tych z za długim stażem
    pracy. W sądzie nawet padł argument, że ci zwalniani mieli po prostu za
    wysokie kwalifikacje do pracy i młodzi (z dobrej zmiany) zrobią to
    lepiej z niższymi kwalifikacjami;) Coś było nawet że miało być taniej,
    ale sędzia wniosek o dowód z akt "tańszego pracownika"... nawet nie wiem
    jak to określić - pominęła to chyba najklepwsze określenie prawnicze. Po
    naszemu - po prostu zignorowała - jakby wniosek wogóle nie padł.

    --
    Shrek

  • 142. Data: 2019-08-29 14:26:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Aug 2019 12:22:02 +0200, J.F. napisał(a):

    > W czeskim przyjmuja korony, zlotowki, karty ... ale zamykaja cos pol
    > godziny pozniej.

    Obawiam się, że w czasie gdy Animka miała 16 lat raczej ciężko było
    zapłacić kartą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 143. Data: 2019-08-29 14:54:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to by zlikwidowali.

    -----

  • 144. Data: 2019-08-29 16:00:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >nawet nie wiem jak to określić - pominęła to chyba najklepwsze
    >określenie prawnicze. Po naszemu - po prostu zignorowała - jakby

    No ale zaraz - w ustawie zapisano, ze tych z dlugim stazem pracy sie
    nie przenosi do nowej agencji ?
    Doswiadczonych pracownikow na bruk ?
    Podejrzane to jakies :-)

    J.

  • 145. Data: 2019-08-29 22:19:55
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 12:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Czasy sie zmienily, a schronisko/restauracje zamykaja gdzies miedzy 16 a
    > 17.
    > Nawet latem, gdy to jeszcze srodek dnia :-(

    Tak, to było dawno temu, jeszcze za czasów komuny.

    > W czeskim przyjmuja korony, zlotowki, karty ... ale zamykaja cos pol
    > godziny pozniej.

    Teraz jest już inaczej.

    > Slaski Dom u podnozy Sniezki tez jakos wczesnie zamykaja ...

    To, że wcześnie zamykają to ich wola. Ludzie po nocach nie muszą się
    szwendać ;-)

    --
    animka

  • 146. Data: 2019-08-29 22:22:04
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 13:34, Shrek pisze:

> [...]
    > jak to określić - pominęła to chyba najklepwsze określenie prawnicze. Po
    > naszemu - po prostu zignorowała - jakby wniosek wogóle nie padł.

    Może lapówę wzięła.

    --
    animka

  • 147. Data: 2019-08-29 22:23:34
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 14:26, Olin pisze:

    > Obawiam się, że w czasie gdy Animka miała 16 lat raczej ciężko było
    > zapłacić kartą.

    Nie było jeszcze kart! Gotówki w koronach nie mieliśmy.

    --
    animka

  • 148. Data: 2019-08-29 23:45:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Tak, to było dawno temu, jeszcze za czasów komuny.

    Ale ja pisze jak jest teraz.

    >Teraz jest już inaczej.

    Niby inaczej, a i tak herbaty nie kupisz :-(

    >To, że wcześnie zamykają to ich wola. Ludzie po nocach nie muszą się
    >szwendać ;-)

    18-ta latem ... gdzie tu noc ...

    J.

  • 149. Data: 2019-08-30 17:33:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Siła rażenia była na tyle duża, że poszkodowani się przewrócili".
    W Gąsienicowej.

    -----
    > jak walnie, huknie to większość osób się wystraszy, i tak dostanie kopa od pioruna,
    ruszy się, poślizgnie, starci równowagę, może

  • 150. Data: 2019-08-30 18:05:37
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 23:45, J.F. pisze:

    > 18-ta latem ... gdzie tu noc ...

    Teraz to i bazarki w Warszawie zamykają o 18-tej.

    Natomiast w schronisku PTTK Samotnia nie mieli nic innego do picia tylko
    piwo.
    Było ok. południa, ludziom pić się chciało. Pili więc ciemne piwo.
    Dzieciaki też.
    Potem ta wszystka "dzieciarnia" tak zasuwała w drodze powrotnej z góry,
    że aż kamienie za nimi leciały.

    --
    animka