  • 1. Data: 2002-08-11 07:54:41
    Temat: Podatek drogowy
    Od: o...@p...fm (Marecki)

    Dostalem list z Urzedu Miasta, ze nie zaplacilem podatku drogowego w
    1998 roku Nawet nie pofatygowali się napisac ile. Za kilka dni przyszedl
    kolejny, ze wszczynaja egzekucje. Potem był kolejny ale nie odebralem.
    Rzecz w tym, ze ja ten podatek na pewno zaplacilem, gdyz nigdy nie
    uciekalem przed placeniem takich rzeczy, ale w żaden sposób nie mogę
    tego teraz udowodnic, obszukalem caly dom i nie znalazlem dowodu wplaty.
    Oni w tym urzedzie albo maja burdel albo po prostu szukaja naiwnych, bo
    takie same zawiadomienia dostalo kilka osob z mojej ulicy i podejrzewam,
    ze wiekszosci wysylaja w nadziei, ze Ci nie znajda dowodu wplaty i będą
    bezradni. Postanowilem nic nie placic i zobaczyc co będzie. Nie odbieram
    poleconych jak przychodza. Gdybym faktycznie nie zaplacil to coz, moja
    wina i poszedlbym oplacic ale w takim wypadku nie chce tego robic. Co
    mogą mi zrobic?. Sytuacja jest taka, ze nie pracuje, nie mam pracodawcy,
    nie mam tez wlasnego domu ani mieszkania, mieszkam w domu matki, gdzie
    jestem tylko zameldowany, wiec z domu nic mi nie mogą zabrac, bo to nie
    moje(tak mi się wydaje, czy tak?). Mam troche pieniedzy w banku, no i
    samochod. Co komornik zajmie mi samochod? Wiem, ze to ulega jakiemus
    przedawnieniu. A co gdybym wyjechal za granice, tez przyszliby mi zajac
    samochod albo pieniadze w banku bez mojej obecnosci?

    Marecki

    Codziennie poszukujesz wiadomosci? >>> http://link.interia.pl/f1633