  • 1. Data: 2007-04-03 18:07:21
    Temat: Podanie o podwyżk
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Napisałem jakiś czas temu podanie o podwyżkę na dziennik do dyrekcji, minęło
    już trochę czasu i jest bez odpowiedzi.
    Czy są jakieś przepisy co precyzują ile mam czekać i czy muszą mi coś
    odpowiedzieć czy mnie już olali ?

  • 2. Data: 2007-04-03 18:53:07
    Temat: Re: Podanie o podwyżk
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy są jakieś przepisy co precyzują ile mam czekać i czy muszą mi coś
    > odpowiedzieć czy mnie już olali ?

    Mogą w ogóle nie odpowiadać.

  • 3. Data: 2007-04-05 07:29:45
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Tue, 3 Apr 2007 20:07:21 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > już trochę czasu i jest bez odpowiedzi.
    > Czy są jakieś przepisy co precyzują ile mam czekać i czy muszą mi coś

    ciekawe czy wypowiedzenie umowy o prace też pozostałoby bez odpowiedzi

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net