  • Data: 2002-02-13 08:10:25
    Temat: Podanie do sądu Plitechniki
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem. Żona obroniła pracę magisterską w lipcu zeszłego roku.
    Jednak do tej pory nie dostała dyplomu. Wszyscy, co się razem z nią bronili
    już dawno te dyplomy dostali. Nikt nie może jej powiedzieć kiedy ten dyplom
    dostanie. A jest jej bardzo potrzeny. Upominają się o niego w pracy,
    podejrzewając ją o oszustwo, że wcale nie ma wyższego wykształcenia. Czy
    jest jakiś prawny przepis, aby zmusić Politechnikę Śląską do wydania
    Dyplomu? Jakie byłyby szanse na podanie Politechniki Śląkiej do sądu?

    Pozdrawiam grupę
    LUK

    PS. Sam się broniłem we wrześniu i już na początku grudnia miałem dyplom,
    równierz na PŚl