  • 11. Data: 2004-09-01 22:57:25
    Temat: Re: Poczta ukrad=B3a telefon z paczki! czy ja mam jakiekolwiek szanse?
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    --
    Prawda o olimpiadzie tylko TU!
    http://prt.psp.ee/olympics
    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    news:14wxu31j4jtyv$.17gceng7yyrme.dlg@40tude.net...

    > Reszta warunków jest do przyjęcia dla większości sprzedających, którzy
    mają
    > ilość punktów większą niż 4

    Taaaaakkkk? Ciekawostka. A te warunki :

    - Kupujący złożył zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
    - w momencie zakończenia aukcji Sprzedający jest zarejestrowany w Allegro od
    60 dni i przynajmniej jeden z jego komentarzy pozytywnych został wystawiony
    co najmniej 30 dni przed zakończeniem aukcji,
    - Kupujący nie naruszał zasad serwisu i uregulował wszystkie należności
    wobec Allegro,
    - transakcja realizowana była na terenie Polski,
    - Transakcje z płatnością gotówką lub przesyłką za pobraniem pocztowym nie
    są objęte Ubezpieczeniem,
    - towar nie uległ zniszczeniu/nie został zgubiony podczas transportu z winy
    przewoźnika (poczty lub kuriera),
    - ect ect.... ?

    Wymienilem ok. polowy i juz widze, ze ta transakcja z BUKu wypada ( nr 6 na
    mojej liscie ). No chyba, ze udowodni sie, ze to sprzedajacy nie wyslal
    telefonu. A nawet wtedy moze sie okazac, ze :

    - kupujacy ma zaleglosci wobe Allego ( papa )
    - sprzedajacy zarejestrowany przed 60 dniami lub tez zadnego pozytywa w
    ciagu miesiaca ( jw )
    - kupujacy juz dostal wyplate z BUKu ( przysluguje tylko raz, choc przy tych
    warunkach to i tak kpina ).

    Dalej uwazasz, ze :

    ?

  • 12. Data: 2004-09-02 05:46:52
    Od: "Lenteja" <l...@W...gazeta.pl>

    Jaroslaw Soja <j...@i...pl> napisał(a):

    Jestem zalogowana na Allegro ponad rok, nie korzytsałam wcześniej z BUK-u
    nic im nie wisze itd. Ale nie wypłacą mi tego ubezpieczenia bo wygląda
    jednak na winę poczty. Waga przesyłki przed i po odebraniu różni się o
    jakieś 100 gram, poza tym facet upiera się, że zapakował telefon z
    dodatkowym panelem i pokrowcem. Więc pytanie brzmi: jak ja mam dobrać się do
    POCZTY POLSKIEJ??? Dlaczego oni zatrudniają złodziei do kontroli przesyłek??
    To była zwykła priorytetowa paczka bez podanej wartośći, czy przesyłki
    podlegają jakimś ubezpieczniom, czy zapomnij??

  • 13. Data: 2004-09-02 06:27:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jaroslaw Soja napisał(a):

    Możesz cytować poprawnie? Dziękuję

    Wszystkie warunki podane przez Allegro są do spełnienia z palcem w nosie.
    Parę miesięcy temu osobiście zgłaszałem zawiadomienie o przestępstwie na
    Policji i jakoś nie miałem z tym najmniejszych problemów a chodziło o kwotę
    90 złotych :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2004-09-02 06:30:39
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Lenteja napisał(a):

> [...]
    > To była zwykła priorytetowa paczka bez podanej wartośći, czy przesyłki
    > podlegają jakimś ubezpieczniom, czy zapomnij??

    Ktoś Ci wysyła telefon zwykłym priorytetem? To chyba jakiś żart......

    Paczka pocztowa z podaną wartością np. 250 złotych( tak ostatnio wysyłałem
    trackballa Microsoftu) kosztuje 10,50

    Jak była opisana aukcja w temacie "koszty i rodzaj transportu"? Ty
    wybierałaś rodzaj przesyłki czy to leżało w gestii sprzedającego?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 15. Data: 2004-09-02 08:00:48
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Lenteja
    Thu, 2 Sep 2004 05:46:52 +0000 (UTC) napisałeś:

> [...]
    > jakieś 100 gram, poza tym facet upiera się, że zapakował telefon z
    > dodatkowym panelem i pokrowcem. Więc pytanie brzmi: jak ja mam dobrać się do

    przez zgłoszenie na Policję...?
    --
    Laik

  • 16. Data: 2004-09-02 08:09:48
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

> [...]
    > Parę miesięcy temu osobiście zgłaszałem zawiadomienie o przestępstwie na
    > Policji i jakoś nie miałem z tym najmniejszych problemów a chodziło o

    Czytasz w ogole moje posty? Uwazasz, ze spelnienie warunkow BUKu to zaden
    problem?
    To chyba nie mamy o czym rozmawiac. Zgloszenie na Policji to tylko jeden z
    wielu warunkow. Poza tym co ma trudnosc zgloszenia na Policji do trudnosci
    uzyskania wyplaty w ramach BUKu? To dwie zupelnie inne sprawy. Zglaszales
    "przestepstwo na kwote 90 zl" -> rozumiem, ze dot. Allegro. Dostales wyplate
    z BUKu?

  • 17. Data: 2004-09-02 11:12:38
    Temat: Re: Poczta ukradla telefon z paczki! czy ja mam
    Od: bonq<g...@b...pf.pl>

> [...]
    > To była zwykła priorytetowa paczka bez podanej wartośći, czy przesyłki
    > podlegają jakimś ubezpieczniom, czy zapomnij??

    Radzę kontaktować się ze sprzedającym i zbierać dowody... na pocztę
    i zycze powodzenia... bo 1. sprzedajacy moze nie kwapic sie do wspolpracy... 2.
    poczta to... po prostu poczta

    pozdr
    --
    Sprzedam Golf II \'91 szczegóły www.bonq.ehost.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 18. Data: 2004-09-02 17:29:45
    Od: "Lenteja" <l...@W...gazeta.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

> [...]
    > wybierałaś rodzaj przesyłki czy to leżało w gestii sprzedającego?
    >

    > Ciężka ze mnie idiotka, że się na ten priorytet zgodziłam. Już dwa razy mi
    takie cenniejsze rzeczy zwykłym priorytetem przychodziły i spoko to więc
    uśpiło moją czujność. Gdybym wiedziała nie szczędziłabym na kuriera. Ale
    cóż... Jutro idę do Pani w okienku aby dowiedzieć się, że to moja wina i nic
    nie mogą zrobić ;) Przynajmniej wyczerpię wszystkie drogi dochodzenia swoich
    praw w tym dzikim kraju, Dziękuję za wszystkie rady i proszę o jeszcze!

  • 19. Data: 2004-09-02 18:43:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Lenteja napisał(a):

    > takie cenniejsze rzeczy zwykłym priorytetem przychodziły i spoko to więc
    > uśpiło moją czujność.

    Miałem dokładnie to samo. Sprzedaję na Allegro trochę sprzętu
    elektronicznego i też tak myślałem jak TY. W efekcie w styczniu tego roku
    zniknęło mi 7 przesyłek priorytetowych na poczcie. Wszystkie dziwnym trafem
    adresowane na Warszawę. Czyżby tam była jakaś mafia, którą kradnie?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 20. Data: 2004-09-02 18:44:48
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jaroslaw Soja napisał(a):

    > Czytasz w ogole moje posty?

    Oczywiście :)

    >Uwazasz, ze spelnienie warunkow BUKu to zaden
    > problem?

    Tak

    > To chyba nie mamy o czym rozmawiac.

    Bo?

    >Zgloszenie na Policji to tylko jeden z
    > wielu warunkow.

    Jedyny ważny. Reszta to detal

> [...]
    > "przestepstwo na kwote 90 zl" -> rozumiem, ze dot. Allegro. Dostales wyplate

    Dostałem. Po dwóch tygodniach. Bez najmniejszego problemu

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*