  • Data: 2006-09-26 09:17:20
    Temat: Poczta Polska - jak to ugryźć
    Od: "t" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wróciła od mnie przesyłka, podobno awizowana dwa razy ale adresat się zarzeka
    że żadnego awiza nie dostał(nie mam powodów mu nie wierzyć, zwłaszcza że to mój
    kontrahent i w międzyczasie odebrał inny mój list). Ponadto na poczcię chcą ode
    mnie 3,50 opłaty za wydanie. Kwota śmieszna ale chodzi mi o zasady, zostawiłem
    tam już kupę pieniędzy , wielokrotnie ich priorytety szły X dni, nie mam
    zamiaru płacić dodatkowo za nieudoloność(pewnie się pomylili albo wrzucili
    jedno awizo do złej przegródki a drugiego zapolmnieli). Ponadto nawet jeśli te
    awiza faktycznie były a kontrahent przypadkowo je przeoczył, to i tak nie mam
    zamiaru im płacić - wolę wydrukować i wysłać jeszcze raz, wyjdzie o te 3,50
    taniej.

    Pytanie - czy mogę domagać się zwrotu zawartości koperty - w końcu to moja
    własność? A opłaty niech dochodzą sądownie. Czy policja/prokurator coś by tutaj
    pomogli - bo jak dla mnie to jest przywłaszczenie własności. Czy są nie do
    ruszenia? Jak już napisałem poturlał bym się z nimi dla własnej satysfakcji
    jeśli tylko cokolwiek można tu wskórać.

    pozdrawiam