  • 11. Data: 2005-06-09 22:52:10
    Temat: Re: Poco ludzie kupuja pistolety.....
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Przeciez to nadal jest "bron" a nie bron.

    Polecam zapoznac sie z terminologia: ASG

    Moze ponizszy link pomoze zrozumiec zjawisko.
    http://www.allegro.pl/showcat.php?id=12042

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2005-06-09 23:01:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > tia... a pozniej sie taki amator kulek dziwi ze mu odrzut
    > urywa nadgarstek i w uszach dzwoni <:

    Nie, no oczywiście, ze strzelania z normalnej broni nie zastąpi. Ale
    znowu nie przesadzaj z tym odrzutem normalnych pistoletów. Sporo
    strzelam akurat i to z różnej broni. jedyne, co może urywać nadgarstek,
    to rakietnica z flarą na spadochronie.

  • 13. Data: 2005-06-10 22:23:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Sporo strzelam akurat i to z różnej broni. jedyne, co może
    > urywać nadgarstek, to rakietnica z flarą na spadochronie.
    A breneki albo 000 z 12"?
    Nadgarstek może nie, ale szczęka, bark, ucho, oko bywają zagrożone.
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-06-10 22:36:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > A breneki albo 000 z 12"?

    Bywa, że z breneki.

    > Nadgarstek może nie, ale szczęka, bark, ucho, oko bywają zagrożone.

    No, ja trzymam broń tradycyjnie w rękach, więc pewnie z tego powodu
    szczęki, oka ani ucha mi nie urywa. Spróbuj mojego sposobu! Gorąco
    polecam. No i chyba łatwiej trafić :-)

  • 15. Data: 2005-06-11 08:08:36
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Bywa, że z breneki.
    Ja o sile odrzutu. Flara tak ostro kopie?

    > No, ja trzymam broń tradycyjnie w rękach, więc pewnie z tego
    > powodu szczęki, oka ani ucha mi nie urywa.
    Długo strzelasz? Zapomniałeś pierwsze próby?

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2005-06-11 12:54:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Długo strzelasz? Zapomniałeś pierwsze próby?

    Wyszło mi 21 lat - jeśli odrzucić wiatrówkę, bo z nią to pewnie ze 25,
    bo nie pamiętam dokładnie. Ale w życiu nie trzymałem tego w zębach :-).