    From: "NofX" <n...@p...one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pobicie ??
    Date: Sat, 9 Aug 2008 06:43:38 +0200

    Witam
    Kumpel mnie prosil zebym sie zapytal czy mu moga cos zrobic. A wiec.
    Szedl z kumplem na przystanek wieczorem.Kumpel jego troche podpity, a on
    trzezwy.Obok przystanku stal jakis samochod, a na przystanku siedzialo 4
    młode osoby ktorzy pili alkohol.Jego kumpel wyrzucil torebke i przez
    przypadek zatrzymala sie na lusterku tego samochodu. Te osoby ktore
    siedzialy na przystanku zaczeły sie rzucac do bicia do tego jego kolegi.Ale
    on z charakteru jest spokojny i nie chcial sie bic.Pozniej podeszli do
    mojego kumpla i jeden chcial wyskoczyc z nim na "solowke:, noi kumpel mu
    wpieprzyl.(dostal 3 razy z reki). Noi poszli, bo nie chcieli dalej
    uczestniczyc w tym zajsciu. Zeby bylo smieszniej moj kumpel ma 17 lat, a ten
    ktory chcial sie z nim bic ok 25.
    I teraz ten koles co dostal podobno zrobil sobie obdukcje( w szpitalu nie
    lezal) i chce zgloscic cala sprawe do sadu.
    I teraz mam pytanie, czy jak dojdzie do sprawy to moga mu cos zrobic? Acha
    zeby byl wiarygodny to tam jest kamera, wiec powinno cale zajscie widac. Bo
    moze tamten sciemniac ze go pobil itp.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.