  • 61. Data: 2021-11-15 09:16:59
    Temat: Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    3 proste zdania.

  • 62. Data: 2021-11-15 12:01:39
    Temat: Re: Prawa autorskie do "Powrotu do zdrowia życzę" ;-)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 21:24, J.F. pisze:

    > Wystarczy w ksiazce opublikowac, choc jedno zdanie z ksiazki wyrwane ...
    > tantiem raczej nie bedzie,

    Ale wypadałoby oznaczyć, że to cytat. I podać autora i źródło.

    > To pierwsze to bodajze francuskie.
    > Hm ...  moze Bismarck?

    https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Pi%C5%82sud
    ski

    "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem."
    Źródło: Andrzej Garlicki Józef Piłsudski 1867-1935, Kraków 2008.

    "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy."
    Źródło: Myśli i wypsknięcia, wyd. MG, Warszawa 2010, s. 41.

    "Religia jest dla ludzi bez rozumu."
    Źródło: Wacław Jędrzewicz, Kronika Józefa Piłsudskiego, s. 26.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 63. Data: 2021-11-15 15:27:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Nov 2021 23:12:04 +0100 (CET), A. Filip wrote:
> [...]
    pl...

    > I można tego użyć do odstraszania od płota na samiuśkiej granicy czy
    > takiego dopiero parędziesiąt metrów od granicy?
    > [ Hint: Strzelanie w kierunku sąsiedniego państwa]

    Hint dobry, na szczescie zasieg srutu malutki.
    Tym niemniej trzeba uwazac ... ale jesli osobnik przechodzi przez
    plot, czy np go tnie, to uzycie strzelanie wydaje sie uzasadnione.
    Choc Robert moze bardziej fachowo napisze, czy mozna.

    No i ten plot nie stoi chyba na granicy, tylko tak okolo metra od
    linii - wiec osobnik jest juz po naszej stronie granicy,
    ale glosno lepiej tego nie mowic :-)

    A do drona to zupelnie inaczej strzela, wiec nie ma takich problemow.

    J.

  • 64. Data: 2021-11-15 19:18:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-15 o 09:16, _Master_ pisze:
    > 3 proste zdania.

    szkoda, że bez związku

  • 65. Data: 2021-11-15 19:21:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 23:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Srutowki z gumowymi kulami na tłum akurat dobre.

    Może i dobre, tylko trzeba mieć srut zamiast gumówek no i na filamch w
    powietrze z automatów chyba pruli.

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-11-16 08:55:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Szukaj, szukaj...

  • 67. Data: 2021-11-16 13:32:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 14 Nov 2021 20:58:57 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Myślisz że europejskie rządy (i obywatele) są tak tępe że nie wiedzą
    > albo nie rozumieją kilkunastu ostatnich wystąpień/rozmów Prezydenta
    > Premiera... Polski?

    Jakich znowu wystąpień?
    Maliniak podpisał rozporządzenie wprowadzające stan wyjątkowy i poszedł na
    mecz. Taka to zgroza go zdjęła.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 68. Data: 2021-11-16 21:15:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-16 o 08:55, _Master_ pisze:
    > Szukaj, szukaj...

    Taś, taś

  • 69. Data: 2021-11-17 12:42:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-listopada-2021 o 13:32, Olin pisze:
    > Jakich znowu wystąpień?
    > Maliniak podpisał rozporządzenie wprowadzające stan wyjątkowy i poszedł na
    > mecz. Taka to zgroza go zdjęła.

    Myślisz że jak w tvnie nie pokazali to to NIE ISTNIEJE?

  • 70. Data: 2021-11-17 12:42:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I Krawczyk też?