eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo] › Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan
    dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 15 Nov 2021 15:27:08 +0100

    On Sun, 14 Nov 2021 23:12:04 +0100 (CET), A. Filip wrote:
> [...]
    pl...

    > I można tego użyć do odstraszania od płota na samiuśkiej granicy czy
    > takiego dopiero parędziesiąt metrów od granicy?
    > [ Hint: Strzelanie w kierunku sąsiedniego państwa]

    Hint dobry, na szczescie zasieg srutu malutki.
    Tym niemniej trzeba uwazac ... ale jesli osobnik przechodzi przez
    plot, czy np go tnie, to uzycie strzelanie wydaje sie uzasadnione.
    Choc Robert moze bardziej fachowo napisze, czy mozna.

    No i ten plot nie stoi chyba na granicy, tylko tak okolo metra od
    linii - wiec osobnik jest juz po naszej stronie granicy,
    ale glosno lepiej tego nie mowic :-)

    A do drona to zupelnie inaczej strzela, wiec nie ma takich problemow.

    J.