  • 1. Data: 2007-12-31 13:33:55
    Temat: Plik mp3 na stronie www
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    Witam,
    Piszę z taką dość ciekawą sprawą. Mój przyjaciel jest DJ i miksuje
    różne utwory tworząc przy tym sety (kilka utworów połączonych w
    jeden).
    Chciałby udostępniać swoją 'sztukę' na stronie www, ale chce działać
    zgodnie z prawem.
    Jest oczywiste, że nie jest właścicielem miksowanych przez siebie
    utworów, ale czy może je udostępnić dla innych? Jeśli tak, jaka
    musiałaby być informacja dla użytkowników?

    Pozdrawiam,
    Jacek Wojnarowski

  • 2. Data: 2008-01-01 06:10:13
    Temat: Re: Plik mp3 na stronie www
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    Zgodnie z prawem musi uzyskać zgodę właściciela majątkowych praw autorskich
    na wykorzystanie utworu (miksowanie) a tym bardziej na jego
    rozpowszechnianie w zmienionej formie.
    LemonR

  • 3. Data: 2008-01-01 22:46:10
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "LemonR" <l...@g...pl> writes:

    [ciap]

    > Zgodnie z prawem musi uzyskać zgodę właściciela majątkowych praw
    > autorskich na wykorzystanie utworu (miksowanie) a tym bardziej na
    > jego rozpowszechnianie w zmienionej formie.

    To się nazywa licencja.

  • 4. Data: 2008-02-05 13:50:22
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > Zgodnie z prawem musi uzyskać zgodę właściciela majątkowych praw autorskich
    > na wykorzystanie utworu (miksowanie) a tym bardziej na jego
    > rozpowszechnianie w zmienionej formie.
    > LemonR

    Czyli wszyscy DJ, np. radiowi łamią prawo miksując utwory i
    udostępniając je słuchaczom ?

  • 5. Data: 2008-02-05 14:17:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.02.2008 Jacek Wojnarowski <j...@g...com> napisał/a:
    > Czyli wszyscy DJ, np. radiowi łamią prawo miksując utwory i
    > udostępniając je słuchaczom ?

    A znasz ich umowy z właścicielami praw majątkowych?

    --
    Marcin