    From: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Płatne parkowanie w Wawie-pytanie
    Date: Tue, 27 Sep 2005 21:49:31 +0200

    Zatrzymalem samochod przy City Center i siedzialem za kierownica oczekujac
    na znajoma.Po ca. 2-ch minutach podeszly do mnie dwie "damy" w mundurkach
    ZDM-u i jedna zazadala abym wykupil kwit w parkomacie.Odmowilem tlumaczac,ze
    nie jest to parkowanie tylko postoj (nie opuszczam pojazdu),wiec oplata mnie
    nie obowiazuje; "dama" wystawila mi wezwanie, wlozyla w elegancka foliowa
    kopertke a ja rowniez elegancko wrzucilem je do pobliskiego kosza zyczac jej
    milego dnia.
    Moze ktos mi podpowie jak stanowi prawo, ja uwazam ze gdybym parkowal to
    bylbym zobowiazany do wykupienia biletu.
    Dzieki za podzielenie sie uwagami.