  • 21. Data: 2009-09-15 15:29:11
    Temat: Re: Piwo naprawdę bezalkoholowe
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:4aaf49bf$1@news.home.net.pl...

    > Tak to sobie tłumacz, śmierdzący tchórzu...

    Tak to sobie tłumacz ekshibicjonisto.
    Wiesz co, Ława. Nie mam ochoty na dalszą rozmowę z nieszczęśliwym
    człowiekiem, który jest w dodatku sam sobie winien. Zajmuj się sam swoim
    kalectwem. Tylko uważaj z aparatem fotograficznym.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 22. Data: 2009-09-15 17:17:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:4aaf49bf$1@news.home.net.pl...

    > Tak to sobie tłumacz ekshibicjonisto.

    ROTFL

    I tak wg. ciebie Robert Tomasik, Maciej Bębenek, Olgierd i parę innych
    filarów tej grupy dyskusyjnej to idioci, chorzy psychicznie i
    ekshibicjoniści...

    > Wiesz co, Ława. Nie mam ochoty na dalszą rozmowę z nieszczęśliwym
    > człowiekiem, który jest w dodatku sam sobie winien. Zajmuj się sam swoim
    > kalectwem. Tylko uważaj z aparatem fotograficznym.

    A ty dalej nie wychylaj się ze swojego "schronu"... przynajmniej dopóki
    ktoś ci do drzwi o 6 rano nie zastuka ;->

  • 23. Data: 2009-09-16 15:20:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4aafcc55$1@news.home.net.pl...

    > I tak wg. ciebie Robert Tomasik,

    to jedyna kompetentna osoba na tej grupie. I nikogo nie napastował (łącznie
    z ochroniarzami Geanta). Natomiast ty aż się prosisz o interwencję
    ochroniarzy. Cbdu.
    A twoja wiedza prawna pochodzi spod budki z piwem. Podstaw, by się na tej
    grupie wypowiadać nie masz żadnych a strzępisz niewyparzony jęzor w każdym
    wątku.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 24. Data: 2009-09-16 21:28:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4aafcc55$1@news.home.net.pl...

    > to jedyna kompetentna osoba na tej grupie.

    Czyli przyznajesz się, że jesteś niekompetentny :)

    > I nikogo nie napastował

    Obawiam się, że z racji wykonywanego zawodu i twojej kalekiej definicji
    napastowania on musi to robić wręcz rutynowo ;)

    > (łącznie z ochroniarzami Geanta). Natomiast ty aż się prosisz o
    > interwencję ochroniarzy. Cbdu.

    Uuuu... Grozisz mi mendo? Go ahead, make my day ;->

> [...]

    ROTFL

    > Podstaw, by się na
    > tej grupie wypowiadać nie masz żadnych a strzępisz niewyparzony jęzor w

    ...napisał pozbawiony krzyny honoru, zakłamany tchórz... Który obiecał
    mi nie odpisywać i od razu złamał obietnicę ;->

  • 25. Data: 2009-09-18 15:48:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Uuuu... Grozisz mi mendo?

    > ...napisał pozbawiony krzyny honoru, zakłamany tchórz...

    Jesli tak rozmawiałeś z ochroniarzami nie dziwię się że spuścili ci
    wpierdol. Sam jesteś zatem winien swego kalectwa.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 26. Data: 2009-09-18 16:53:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:4ab1588b@news.home.net.pl...

    > Jesli tak rozmawiałeś z ochroniarzami nie dziwię się że spuścili ci
    > wpierdol. Sam jesteś zatem winien swego kalectwa.

    Prawda w oczy cię kole... Ty masz odwagę tylko bełkotać tchórzliwie z
    bezpiecznych głębi swojej trollowej jaskini.

  • 27. Data: 2009-09-19 04:18:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4ab3bb15$1@news.home.net.pl...

    > Prawda w oczy cię kole...

    Prawda dotycząca walniętych w głowę pseudofotografów zwisa mi, dynda i
    powiewa. Twoje inwalidztwo nie spędza mi snu z powiek.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 28. Data: 2009-09-19 13:10:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4ab3bb15$1@news.home.net.pl...

    > Prawda dotycząca walniętych w głowę pseudofotografów zwisa mi, dynda i
    > powiewa. Twoje inwalidztwo nie spędza mi snu z powiek.

    Zacinasz się jak popsuta maszyna do pisania...

  • 29. Data: 2009-09-20 05:46:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Zacinasz się jak popsuta maszyna do pisania...

    Słuchajcie no Ława, znudziła mi się rozmowa z osobą upośledzoną urazowo.
    Zakończę ją zatem cytatem z literatury.
    "Szanowny Panie, siedzę w pewnym ustronnym miejscu i mam pańskie pismo przed
    sobą. Za chwilę będę je miał za sobą".
    Czego i twoojej bazgraninie życzę.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 30. Data: 2009-09-20 17:43:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:

    > Słuchajcie no Ława, znudziła mi się rozmowa z osobą upośledzoną urazowo.

    Mieć zacięcie... Mieć zacięcie... Mieć zacięcie... Mieć zacięcie...

    > Zakończę ją zatem cytatem z literatury.
    > "Szanowny Panie, siedzę w pewnym ustronnym miejscu i mam pańskie pismo
    > przed sobą. Za chwilę będę je miał za sobą".
    > Czego i twoojej bazgraninie życzę.

    Znaczy się siedzisz w kiblu, masz przy sobie laptopa i podcierasz się
    jego ekranem... Tsk, tsk, tsk, a to wg. ciebie niby ja jestem upośledzony ;)