  • 11. Data: 2009-09-13 17:48:03
    Temat: Re: Piwo naprawdę bezalkoholowe
    Od: "Szop" <m...@g...kropka.kom>

    > Tak, w sklepie towar wystawiony do sprzedaży. Patrz kw:
    > Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie
    > handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa
    > przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez
    > uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru,
    > podlega karze grzywny.

    I o to mi chodziło, dziękuję.

  • 12. Data: 2009-09-13 20:18:43
    Od: "Szop" <m...@g...kropka.kom>

    Szop wrote:

    > I o to mi chodziło, dziękuję.

    Tylko czy w dobrej wierze równa się "umyślnie bez uzasadnionej przyczyny".?

  • 13. Data: 2009-09-13 20:58:26
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Szop" <m...@g...kropka.kom> napisał w wiadomości

    > Tylko czy w dobrej wierze równa się "umyślnie bez uzasadnionej przyczyny".?

    Chodziło o napój, który ma poniżej 0,5% alkoholu. Trudno tu mówić
    o odmowie sprzedaży w dobrej wierze.

    Piotr

  • 14. Data: 2009-09-13 21:09:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek pisze:

    > Chodziło o napój, który ma poniżej 0,5% alkoholu. Trudno tu mówić
    > o odmowie sprzedaży w dobrej wierze.

    W tym przypadku można, bo sprzedający był przekonany, że przepisy mu
    tego zabraniają.

    Sytuacja uległaby zmianie po wskazaniu odpowiedniego fragmentu ustawy.

  • 15. Data: 2009-09-14 03:17:16
    Od: "Szop" <m...@g...kropka.kom>

    > Chodziło o napój, który ma poniżej 0,5% alkoholu. Trudno tu mówić
    > o odmowie sprzedaży w dobrej wierze.

    Žena za pultem raczej sie nie wyzłośliwiała, tylko chciała być
    hiperpoprawna, pewnie bała się kontroli czy szef jej coś na ten temat
    naopowiadał. Cóż, wątpie żeby jeszcze w moim życiu się powtórzyła taka
    sytuacja. Ale poteoretyzować można, od czego jest wszak Usenet.

  • 16. Data: 2009-09-14 14:59:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4aacb813@news.home.net.pl...

    > No, ale tyś odważny tylko z daleka i zza ogrodzenia.

    Ja tam sie upośledzonych nie boję. Czasem im daję jałmużnę ...

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 17. Data: 2009-09-14 20:39:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4aacb813@news.home.net.pl...

    > Ja tam sie upośledzonych nie boję.

    Pewnie. Trudno żebyś się bał swojej rodziny.

    > Czasem im daję jałmużnę ...

    A tu już zmyślasz.

    I ile byś pisał, swojego ratlerkowego ujadania zza klawiatury nie
    zmienisz w ryk lwa - chowasz się za monitorem i pseudonimem, bo w
    przeciwnym przypadku każdy mógłby cię zdeptać, psi wypierdku.

  • 18. Data: 2009-09-15 03:37:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4aaeaa31$1@news.home.net.pl...

    do tego słuzy usenet. Ujawnianie danych osobowych (a nie daj Boze adresu jak
    Płaszczyca) to objaw niezrównoważenia psychicznego. Często pourazowego.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 19. Data: 2009-09-15 06:02:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Ujawnianie danych osobowych (a nie daj Boze adresu
    > jak Płaszczyca) to objaw niezrównoważenia psychicznego. Często pourazowego.

    Często przedurazowego. :)

    -
    spp

  • 20. Data: 2009-09-15 08:00:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4aaeaa31$1@news.home.net.pl...

    > do tego słuzy usenet. Ujawnianie danych osobowych (a nie daj Boze adresu
    > jak Płaszczyca) to objaw niezrównoważenia psychicznego. Często pourazowego.

    Tak to sobie tłumacz, śmierdzący tchórzu...