  • Data: 2004-02-05 20:55:08
    Temat: Pisemka
    Od: "Leszek M." <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracowałem kiedyś w pewnej firmie. Pół roku temu zarzuciłem to zajęcie w
    niezbyt miłej atmosferze, przy czym z mojej strony wszystko było fair.
    Teraz (po pół roku) dostaję pisemka z groźbami podania sprawy do
    prokuratora, jeśli nie wyjaśnię dlaczego zablokowałem jakieś pliki firmy
    (nie mam pojęcia o co chodzi), zamieniłem (chyba tak to było napisane)
    system NT na win 98 (no comments) na kompie, na którym pracowałem. Przy
    okazji firma zmieniała siedzibę po moim odejściu. Zarzuty są żenujące.
    Pytanko: co mogę zrobić, aby ta firma się ode mnie skutecznie odczepiła? Z
    tego co wiem szykują mi kolejne pisemko (dostałem cynk, ale nie wiem o co
    chodzi-być może stwierdzili brak samochodu firmowego na parkingu w dniu
    12.01.2001 i żądają wyjaśnień ode mnie gdzie ten samochód teraz jest).
    Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc.