  • Data: 2002-03-31 18:55:01
    Temat: Pilne: Odwołanie do sądu pracy.
    Od: "LukasMWS" <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!
    Na tą grupę nadaję pierwszy raz, bo szukam pomocy, i to pilnie. Dostałem w
    piątek (29.03) wypowiedzenie umowy o pracę. W uzasadnieniu napisano "z
    powodu obniżenia efektyności i wydajności pracy". Nie zgadzam się z tym,
    gdyż naprawdę nie mają mi NIC do zarzucenia. Jest też napisane, że mogę
    odwołać się do sądu pracy.
    Napiszcie mi proszę, jak to ma wyglądać. Czy odwołanie ma napisać jakiś
    prawnik, czy mogę sam? Co tam napisać? Jak wygląda potem taka "sprawa"
    sądowa? Czy to jest normalna rozprawa typu: ja contra zakład pracy? Muszę
    wynająć prawnika? Czy przy zakładaniu tej sprawy muszę coś do sądu wpłacić?
    (bo chyba się coś wpłaca, przy "pozywaniu")
    Jeśli ktoś się zna na prawie pracy, to bardzo proszę: niech mi to trochę
    poukłada.
    Dzięki za odpowiedź (mam czasu 7dni...)

    --
    Nadawał dla Państwa: LukasMWS