  • 21. Data: 2006-08-18 22:24:02
    Temat: Re: Pijany rower
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@p...wroc.pl>

    news:3363.0000001f.44e55f9f@newsgate.onet.pl...

    > Czyli wniosek z tego taki, że jak postanowiłeś po paru piwach jechać do
    > domu
    > rowerem to lepiej porzucić ten pomysł i od razu jechcć autem.
    > Skoro sankcje takie same więc rachunek prosty.

    Swoja droga ciekawe czy w swietle watku ponizej (konfiskata auta),
    szczegolnie fragmentu dotyczacego zabierania (zatrzymywania na poczet kary)
    samochodu prywatnego w zamian za samochod sluzbowy ktory sie prowadzilo, czy
    jak prowadze po pijanemu rower to moga mi zabrac auto?

    Pozdrawiam
    Dariusz Gasior

  • 22. Data: 2006-08-19 16:06:20
    Od: d...@w...sobie.to

    ytorkin <a...@b...pl> wrote:

    > Aby było łatwiej po wypiciu piwka teoretycznie nawet nie możesz
    > prowadzić roweru. Bo artykuł wyraźnie mówi, że nie wolno prowadzić
    > pojazdu. Trafiają się ponoć takie cepy, którzy dosłownie to
    > interpretują. Ostatnio ktoś na grupie pl.rec.warszawa dziwił się
    > dlaczego ludzie przechodzący mostem gdańskim nieśli rowery:)

    Jest nawet takie orzecznictwo - prowadzic idac obok nie wolno.
    Zastanawiam sie czy wolno PCHAC z tylu?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    35. Collect potatoes. Paint faces on them and give them names. Name

  • 23. Data: 2006-08-21 08:04:42
    Od: g...@p...onet.pl

    > Teraz też piłeś, że takie gupoty pociskasz?

    Owszem piłem: Kawę, wodę, pepsi light. Jeśli chodzo Ci o alkohol to muszę
    Cię rozczarować.
    Teoretycznie osoba nietrzeźwa jadąca rowerem stwarza nieco mniejsze zagrożenie
    niż jadąca samochodem. Mylę się?

  • 24. Data: 2006-08-21 08:04:55
    Od: g...@p...onet.pl

  • 25. Data: 2006-08-21 15:42:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 21 sierpnia 2006 10:04
    (autor g...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <7...@n...onet.pl>):

    > Teoretycznie osoba nietrzeźwa jadąca rowerem stwarza nieco mniejsze
    > zagrożenie niż jadąca samochodem. Mylę się?

    No cóż, zrozumiałem ,,większej krzywdy'' jako utarte powiedzenie w
    sensie ,,nic złego się nie stanie'' a nie jako ,,większej krzywdy niż
    samochód''.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 26. Data: 2006-09-06 14:30:22
    Od: pop ivan <p...@g...pl>

    > Jest nawet takie orzecznictwo - prowadzic idac obok nie wolno.
    > Zastanawiam sie czy wolno PCHAC z tylu?
    Masz może sygnaturkę sprawy?

    Pozdr
    Ivan