  • 1. Data: 2009-07-23 21:02:14
    Temat: Pieniadze w banku w Stanach Zjednoczonych
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    Czesc,

    Moj ojciec (nie zyjacy) podobno mial konto w banku w Stanach
    Zjednoczonych. Czy ktos jest mi w stanie podpowiedziec jak zabrac sie za
    ustalenie czy rzeczywiscie mial tam konto bankowe? E-mail wyslany
    bezposrednio do banku pozostaje bez odpowiedzi i watpie czy otrzymam
    jakakolwiek odpowiedz (to juz trzy miesiace). Bardzo prosze o udzielenie
    wskazowek.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-07-23 22:12:30
    Temat: Re: Pieniadze w banku w Stanach Zjednoczonych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin wrote:
> [...]
    > bezposrednio do banku pozostaje bez odpowiedzi i watpie czy otrzymam
    > jakakolwiek odpowiedz (to juz trzy miesiace). Bardzo prosze o udzielenie

    Najprawdopodobniej nic sie nie dowiesz ten sposób.
    Jeśli wiesz jaki to bank, to proponuję zadzwonić do nich z informacją
    jak takie sprawy załatwiać, ale obawiam się, że bez formalnego podejścia
    to raczej niewiele zdziałasz.