  • 21. Data: 2012-02-09 08:58:02
    Temat: Re: Pieniactwo...
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    >Ja też nie piłem z mlekem. Ale odkąd mam ekspres i wszystko muszę robić z
    >doppio to się "nawróciłem".
    Mam expres w domu(nietrafiony prezent;) i expres w pracy. Na wielu wyjazdach
    miałem okazję pić różne kawy z ekspresu, ostatnio u znajomych nawet jakieś
    kawy z kapsułek.
    I uwierz mi dla mnie to wszystko to obrzydlistwo. Pijam normalną kawę tzw.
    sypaną i zaparzoną woda z czajnika.
    A truskawki cukrem;)

  • 22. Data: 2012-02-09 09:08:41
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-09 09:58, Kris pisze:

    > I uwierz mi dla mnie to wszystko to obrzydlistwo. Pijam normalną kawę
    > tzw. sypaną i zaparzoną woda z czajnika.

    Podaną w szklance z koszyczkiem?

    > A truskawki cukrem;)

    Pewien jesteś że cukrem?

    --
    spp

  • 23. Data: 2012-02-09 09:30:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "spp" napisał w wiadomości grup

    >Podaną w szklance z koszyczkiem?
    W kubku.
    Nie mam szklanek z koszyczkiem w domu.

    >A truskawki cukrem;)

    >Pewien jesteś że cukrem?

    Raczej tak. Na torebkach które kupuje w Biedronce pisze Cukier;)
    Na paragonach również.

  • 24. Data: 2012-02-09 13:00:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 09:58:02 +0100, Kris napisał(a):

    > Mam expres w domu(nietrafiony prezent;) i expres w pracy. Na wielu wyjazdach
    > miałem okazję pić różne kawy z ekspresu, ostatnio u znajomych nawet jakieś
    > kawy z kapsułek.

    Kapsułkowce bywają dobre - ale to trzeba wziąć paletę próbek z różnymi
    kawami i poszukać pasującej.

    > I uwierz mi dla mnie to wszystko to obrzydlistwo. Pijam normalną kawę tzw.
    > sypaną i zaparzoną woda z czajnika.

    Co mam nie wierzyć - nie ma jednego przepisu na "idealną" kawę. Znajomi
    "kubkowcy" bardzo sobie chwalą areopress - (jeszcze nie próbowałem ale mam
    na liście zakupów - szczególnie z racji na mobilność).

    > A truskawki cukrem;)

    Z punktu widzenia konsumenta to całkiem słuszny kierunek ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry