  • 11. Data: 2009-01-17 13:42:55
    Temat: Re: Phishing, a pranie pieniedzy
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 11:32
    > (autor Arek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gksc33$de1$1@inews.gazeta.pl>):

    > No tak, ale słup musi donieść te pieniądze do automatu.

    Nie musi. Po co do automatu. Przynosi do właściciela automatu,
    właściciel wykazuje tą $ jako "przychód z automatów, ludzie dużo grali i
    tyle przegrali w nich" i tyle. Gotowe. Nic więcej nie trzeba robić.

    > Nie rozumiem. przychód z automatu jest opodatkowany ryczałtowo?
    Tak. Piękne w swej prostocie? Ciekawe kto za tym lobbował :>

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 12. Data: 2009-01-17 14:47:47
    Od: afjk <a...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 12:16
    > (autor Andrzej Lawa
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <9...@n...lechistan.com>):

    > Ojejku, Andrzejek się zdenerwował... Ochroniarzyk nie pozwolił zdjątka w
    > kibelku sobie zrobić czy có?

    dziewczynki, nie drapcie się.

  • 13. Data: 2009-01-17 15:22:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Ojejku, Andrzejek się zdenerwował... Ochroniarzyk nie pozwolił zdjątka w
    > kibelku sobie zrobić czy có?

    Zdjęcia ludziom w kiblach pozostawiam zboczeńcom, takim jak ty.

  • 14. Data: 2009-01-17 15:35:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > No tak, ale słup musi donieść te pieniądze do automatu.

    To zależy.
    Niby kto sprawdzi, że z automatu nie wyjęto 100 tys. tylko 1000 zl?

    > Nie rozumiem. przychód z automatu jest opodatkowany ryczałtowo?

    No dyć mówiłem :) Płacisz ryczałt miesięczny za każdy automat.
    Ile on przychodu przyniesie to już Twoja sprawa :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2009-01-17 18:37:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 16:35
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkstrk$14t$1@inews.gazeta.pl>):

    > To zależy.
    > Niby kto sprawdzi, że z automatu nie wyjęto 100 tys. tylko 1000 zl?

    No ale musi je GDZIEŚ zanieść. Tak, żeby automatnik odebrał.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 16. Data: 2009-01-17 19:17:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009, Tristan wrote:

    > (autor Arek

    > No ale musi je GDZIEŚ zanieść. Tak, żeby automatnik odebrał.

    Mi się zdaje że mieszasz dwie różne sprawy: jedno to "wybycie"
    pieniędzy od słupa. Z opisów związanych z kradzieżami w bankach
    wynika że to jest zrobione prosto: słup pieniądze przesyła
    na *fałszywe* dane, poprzez wysłanie ich (pieniędzy) za
    pomocą mechanizmu który pozwala wypłacić (na te fałszywe
    dane) - bez użycia przelewu bankowego.
    Na hasło, na coś tam...
    A osobna sprawa to *ponowne* wprowadzenie tych, posiadanych
    "na lewo" pieniędzy, tak aby były "legalne".

    Do słupa: "komu wysłał pan pieniądze? - firmie >>stultus caput<<" :P
    Do "automatnika": "skąd ma pan pieniądze? - od przegrywających!"

    Do Ciebie:
    1. jeśliby się zdarzyło, że to byłyby te same pieniądze, to jak to udowodnisz?
    2. ile wyniosłyby "straty na podatek"?

    Za trudne? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-01-17 20:14:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > No ale musi je GDZIEŚ zanieść. Tak, żeby automatnik odebrał.

    Wyobraź sobie, że jesteś złodziejem na dużą skalę.
    Ukradłeś 100 mln złotych.
    Masz to w gotówce i owszem możesz sobie to roztrwonić na to czy siamto,
    ale jeśli chcesz zalegalizować to już masz problem.
    I tu Polska poszła Ci na rękę.
    Zakładasz firmę, stawiasz automaty i... deklarujesz, że przyniosły Ci
    100 mln złotych wpływów. Nikt Ci nie sprawdzi, że automaty przyniosły Ci
    w rzeczywistości tylko np. 1000 złotych, a nie 100 mln bo nie mają
    żadnych liczników.
    Od tego płacisz fiskusowi - jeżeli nie jesteś pazerny - góra 2%, czyli 2
    mln. Pozostaje Ci 98 mln złotych CZYSTYCH pieniędzy, a nawet więcej bo
    automaty i tak jeszcze przynoszą dodatkowy, niemały, dochód.

    Kum kuma ?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 18. Data: 2009-01-17 22:52:45
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > mln. Pozostaje Ci 98 mln złotych CZYSTYCH pieniędzy, a nawet więcej bo
    > automaty i tak jeszcze przynoszą dodatkowy, niemały, dochód.

    Nie takie proste bo dochodza do tego jeszcze wysokie koszty lapowek dla
    urzednikow za wydanie zezwolenia na prowadzenie gier hazardowych

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 19. Data: 2009-01-19 14:19:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 21:14
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkte6l$pi5$1@inews.gazeta.pl>):

    [...]
    > Kum kuma ?

    Tak, ale mówiliśmy wyjściowo o słupie i temacie kradzieży i dostarczenia
    kasy mi. Dopiero potem ją piorę.