  • 1. Data: 2006-08-06 10:29:16
    Temat: Pewien bank i nadgorliwość Proszę o pomoc !
    Od: n...@g...pl

    Jakie mam szanse :
    1- bank wyslal mi pismo na adres z umowy o wydaniu rzeczy wynikających
    z umowy przewłąszczenia Mój bład to taki, że zmieniłem adres i
    pisemnie nie powiadomiłem banku.
    I jak to bywa , bank widząc że nie odbieram pisma pomyślał sobie
    że pewnie przewłaszczyłem sobie ich mienie i podal mnie do
    prokuratury art 284.2.
    Ta sprawila ze jestem podejrzany. Oczywiscie nie udowodnie, że
    informowałem
    ustnie o nowym adresie !
    2- no i aby mnie nie wsadzili, a chcieli to poddałem sie karze i
    dostalem poręczenie majątkowe.

    I tu pytanie :

    takiej kwoty nie uzbieram w 14 dni, wiec jakie sa sposoby by
    predlużyć ten czas ?

    wiem, że mam 7 dni na zażalenie do sądu, ale !!! czy jak złoże
    takie zażalenie to
    czy ten termin wpłaty 14 dni zostaje zawieszony, do dnia orzeczenia
    sądu ????

    Pozdrawiam. Proszę o szybką odpowiedz.